7 mituri despre diete

PNL

Daca te decizi sa urmezi o dieta, ar trebui sa verifici si aceste informatii. Afla mai jos detalii despre cele mai raspandite 7 mituri despre diete:

Mitul nr. 1: M

Se pare ca renuntand la micul dejun te face sa mananci mai mult peste zi. Un mic dejun copios nu numai ca te ajuta sa mananci mai putin pe parcursul zilei, dar constituie si un aport de calorii.ancand un mic dejun copios te ajuta sa mananci mai putin in timpul zilei. Cercetari recente arata ca un mic dejun copios are un aport de 400 de calorii.

Mitul nr. 2: Alimentele cu continut mic sau fara grasimi contin mai putine calorii

Daca gasesti pe eticheta «continut scazut de grasimi», nu inseamna ca alimentul respectiv contine mai putine calorii, din moment ce produsul contine alte substante care sunt bogate in calorii (proteine, amidon, zahar). Consumul de produse cu continut scazut de grasimi nu va duce la pierdere in greutate, mai ales daca se consuma in cantitati nelimitate.

Mitul nr. 3: Mancand seara tarziu contribui la cresterea in greutate

Nu este adevarat faptul ca alimentele consumate seara tarziu duc automat la acumulare de grasimi. Te vei ingrasa daca vei avea un aport de calorii mai mare decat consumul zilnic. Oricum, tine minte alte pericole: daca mananci seara tarziu, poti avea probleme digestive.

Mitul nr. 4: Daca vrei sa slabesti, este imposibil sa mananci delicatesele tale «daunatoare»

Bineinteles ca daca te gandesti la mancaruri «daunatoare», dar gustoase, ti se va amplifica dorinta de a le manca. De aceea, nutritionistii sfatuiesc uneori sa se manance delicatesele in portii mici pentru a se diminua dorinta.

Cercetarile au aratat ca cei care uneori mananca produsele lor favorite in cantitati mici slabesc mai rapid.

Mitul nr. 5: Este posibil sa slabesti daca limitezi aportul de mancare

Cu siguranta, dietele promoveaza un stil de viata sanatos, avand un impact pozitiv asupra sanatatii. Cu toate acestea, o dieta s-ar putea dovedi insuficienta pentru a slabi. Cu ajutorul ei este posibil sa slabesti de la inceput, dar, dupa aceea, ar trebui sa adaugi si activitati fizice pentru a continua sa slabesti si pentru a te mentine in forma. Trebuie sa limitezi aportul de calorii nu neaparat de mancare, de aceea este foarte important ce mananci.

Mitul nr. 6: Excluderea carbohidratilor va duce la pierderea in greutate

Popularitatea diverselor diete slabe in carbohidrati este foarte mare. Organismul proceseaza amidonul si carbohidratii in zahar, care, dupa cum stim, duce la crestere in greutate. Practic, este important sa acorzi atentie la numarul total de calorii, nu la cantitatea de carbohidrati sau de zahar dintr-un produs.

Mitul nr. 7: Poti manca orice daca te antrenezi constant

Antrenamentele zilnice si un stil de viata activ sunt, cu siguranta, premisele unei sanatati bune si a pierderii in greutate, dar este necesar sa tii minte ca energia produsa de alimente trebuie sa corespunda cu energia consumata pe parcursul intregii zile. De aceea, numai exercitiile fizice nu te vor putea slabi, fiind necesar sa tii un regim si sa ai activitate fizica in acelasi timp!

dcnews

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1