A fost infiintat un nou compartiment la Aeroportul International Maramures

Recent, consilierii judeteni maramureseni au adoptat proiectul de hotarare privind aprobarea Organigramei si a Statului de functii la  R.A. “Aeroportul International Maramures”.

Practic, odata cu aprobarea proiectului, la Aeroportul International Maramures s-a infiintat un nou compartiment, cel de Handling pasageri. Acesta va fi cuprins din cinci persoane, din care unul va fi sef de compartiment.

“Avand in vedere faptul ca la data de 22 iunie 2018 aeroportul a redevenit operational, iar incepand cu data de 06 septembrie 2018 Compania TAROM a relaut cursele aeriene regultate pe ruta Baia Mare – Bucuresti si retur, o conditie obligatorie a reluarii activitatii a acestei companii aeriene a fost asigurarea serviciilor de handling pasageri si ticketing de catre personalul apartinand regiei.

Mentionam faptul ca organigrama aprobata prin Hotararea Consiliului Judetean Maramures nr. 215/2016, cuprinde un numar de 72 de persoane, din care incadrate 59 si acum putem asigura un program de functionare al aeroportului de 12 ore/6 zile pe saptamana, care este corelat cu posibilitatile actuale de asigurare a serviciilor de navigatie aeriana de catre ROMATSA – DSNA BAIA MARE.

Deoarece organigrama in vigoare a fost modificata in anul 2016, ca urmare a necesitatii implementarii normelor EASA, si a fost depusa la Autoritatea Aeronautica Civila Romana in vederea obtinerii certificatului European de operare, nu pot fi facute modificari ale departamentelor/compartimentelor prin renuntarea la unele posturi, in prezent vacante, pentru asigurarea serviciilor de handling pasageri.

Pentru buna organizare si functionare a R.A. Aeroportul International Maramures se propun urmatoarele modificari ale organigramei si a statului de functii al institutiei care constau in infiintarea unui nou compartiment – Handling Pasageri – care cuprinde 5 posturi – un sef compartiment si 4 posturi agenti handling pasageri”, se arata in expunerea de motive care a stat la baza proiectului de hotarare ce a fost supus votului alesilor judeteni.

Totodata, asigurarea serviciilor de handling pasageri va aduce venituri suplimentare aeroportului, potrivit raportului anexat la proiectul de hotarare.

“Patru salariati din cadrul regiei au participat deja la cursuri specializate organizate de catre Compania TAROM si dupa aprobarea organigramei vor fi incadrate in noul compartiment. Dupa adoptarea hotararii de consiliu judetean, urmeaza ca aeroportul sa fie certificate de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana si ca prestator de servicii de handling pasageri.

Mentionam ca asigurand o facilitate suplimentara companiilor aeriene care vor opera curse regulate si low-cost, acestea nu vor mai fi nevoite sa selecteze si recruteze personalul aferent si vor putea introduce curse aeriene noi intr-un termen mult mai scurt

In plus, asigurarea serviciilor de handling pasageri va aduce venituri suplimentare aeroportului, in prezent taxa de handling pasageri fiind de 2 euro/pasager imbarcat”, se mentioneaza in raport.

Vlad HERMAN

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

1 Comment

  1. Nicumosu

    Mai, cand ai invatat sa vorbesti , ai rostit cuvintele direct in limba lui Shakespeare sau in graiul dulce al mamei tale?!
    Ce o fi insemnand ” headling” pentru ca pe mine nu m-a invatat nimeni la orele de limba romana ce semnificatie are. Poate reusesti sa traduci in limba lui Eminescu si a lui Ion Creanga ce ai vrut sa scrii.

    Reply

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1