septembrie 18, 2019

Analiza: TAROM a inregistrat cel mai mic numar de incidente raportat la numarul zborurilor, in primele 8 luni

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

TAROM a inregistrat, in primele opt luni din 2018, cel mai mic numar de incidente raportat la volumul total al zborurilor, respectiv de 1,2 evenimente la 100 de curse, reiese dintr-o analiza de specialitate, publicitata joi, informeaza AGERPRES.

Conform datelor Flight Refund, in cadrul cercetarii au fost cuprinse sase companii aeriene nationale, active in Romania, si anume TAROM, LOT, Czech Airlines, Lufthansa, Air France si British Airways.

In intervalul ianuarie – august 2018, companiile analizate au inregistrat in total 981.189 de zboruri si un procent mediu de incidente de 2,9%.

Sub medie s-au clasat TAROM, cu 1,2%, Czech Airlines (1,6%), British Airways (2%) si Lufthansa (2,6%). Singura companie care a inregistrat un procent peste medie, de 4,6 incidente la o suta de zboruri, a fost Air France.

Un studiu realizat anterior de Fligft Refund a aratat ca, cel putin in Romania, companiile traditionale au inregistrat o pondere dubla a incidentelor de zbor fata de transportatorii low cost. Astfel, anul trecut, in Romania, companiile traditionale au avut un procent de 0,42% din totalul zborurilor inregistrate, iar in cazul curselor low cost, ponderea a fost de 0,22% din total, adica jumatate din procentul curselor companiilor traditionale.

Reprezentantii companiei specializate in obtinerea despagubirilor pentru pasageri precizeaza ca pasagerii au dreptul la compensatii de pana la 600 de euro daca incidentul este imputabil operatorului aerian. Serviciul online Flight Refund ajuta acei calatori al caror zbor a intarziat mai mult de trei ore, a fost anulat sau in cazul in care li s-a interzis imbarcarea in mod nejustificat. Datele oficiale arata ca, in prezent, sub 5% dintre calatori isi cunosc drepturile.

Serviciul Flight Refund a fost infiintat in anul 2012 si s-a extins din Ungaria si Europa Centrala catre piata intregii Uniuni Europene si spre alte destinatii internationale. Incepand din 2016, compania are clienti din Romania, Cehia, Slovacia, Polonia, Franta, Portugalia si Spania. Inregistrarea pe site-ul companiei se poate face in 14 limbi, iar relatiile cu clientii sunt sustinute de catre vorbitori nativi.

Activitatea din Romania este sustinuta, din 2018, prin intermediul unui birou local.

 

Reclame home 1
Reclame home 1

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *