AVERTISMENT – Problemele pe care le au acum clienții E-ON din Maramureș. La ce să fie atenți

Compania E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu deschidă documentele atașate și link-urile transmise în e-mailuri de tip phishing (tentativă de furt a informațiilor), primite în ultimele zile, mesaje care se referă la o cerere de ofertă de preț și la disponibilitatea de instalare a unor produse E.ON.

Oficialii companiei susțin că E-ON nu transmite clienților e-mailuri cu astfel de subiecte. Maramureșenii trebuie să știe că prețul energiei electrice și al gazelor poate fi verificat pe pagina web a companiei (www.eon.ro) sau pe comparatorul de prețuri pus la dispoziție pe pagina web a ANRE (www.anre.ro).

„E.ON oferă detalii despre prețuri și oferte doar în cazul în care primește solicitări pe e-mail din partea clienților. E-mailurile de phishing pot să conțină îndemnuri de a trimite o confirmare de primire/livrare, de a deschide documente atașate cu format necunoscut, de a completa rapid cereri sau de a accesa linkuri prescurtate care ascund adevărata adresă URL.

Recomandarea specialiștilor în Cyber Security din cadrul E.ON Energie România este de a NU da curs acestor invitații deoarece documentele atașate sau link-urile pot conține viruși care vor afecta funcționarea dispozitivelor sau pot accesa datele personale fără permisiunea utilizatorului.

Compania sfătuiește clienții să evite deschiderea e-mailurilor primite de la companiile de la care nu așteaptă vreun mesaj, să nu deschidă și să nu salveze documentele atașate primite de la adrese de e-mail care nu sunt de încredere, să nu se grăbească să interacționeze cu e-mailul, mai ales când mesajele creează sentimentul fals al unei urgențe, respectiv să verifice corectitudinea limbajului, de regulă fiind scrise nenatural, cu greșeli gramaticale”, avertizează compania mai sus amintită.

Dragoș HOJDA

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu