Black Friday 2018: Ce rezultate au obtinut magazinele online din platforma Gomag

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

Oficial am trecut de Black Friday 2018, organizat in 16 noiembrie de majoritatea magazinelor (desigur, pentru unii campania dureaza pe tot parcursul lunii si inceputul lui decembrie).

In online, cifrele din acest an le intrec pe cele din 2017, exact asa cum ne si asteptam. In total, romanii au facut cumparaturi online de peste 1 miliard de lei – iar atentia presei a fost indreptata mai mult spre eMAG, Elefant, Altex si marii retaileri ai online-ului romanesc.

Dar acestia nu sunt singurii care au obtinut rezultate spectaculoase de Black Friday 2018.

Ziua marilor reduceri a adus vanzari uriase si pentru magazinele online mici si medii care, in ciuda vizibilitatii mai scazute, au vandut intr-o zi cat pentru cateva luni intregi.

Magazinele online din portofoliul Gomag au obtinut peste 35.000 de comenzi, si asta intr-o singura zi.

De exemplu, doar in 16 noiembrie, au fost magazine Gomag ce au generat de 40x mai multe vanzari decat intr-o zi normala sau care au realizat intr-o zi vanzarile pe care le fac intr-o luna.

Cel mai mare numar de produse vandute? 23.000 de produse vandute de un singur magazin.

Iar cea mai mare comanda realizata online pe platforma Gomag a fost in valoare de 30.500 de lei, pentru un cos de cumparaturi cu mai multe produse.

Clientii Gomag sunt dovada ca se poate si, daca ai un magazin online, merita sa iti faci propria ta campanie de Black Friday. Acestia sunt proprietari de magazine mici si medii, fara bugete consistente si, de cele mai multe ori, cu o echipa formata din cel mult 2 persoane.

In acelasi sens, Cosmin Daraban, CEO Gomag, spune: “Black Friday este “sarbatoarea” tuturor comerciantilor, indiferent de dimensiunea si nisa lor. Ne place sa vorbim de liderii din piata, sa ne minunam, sa-i dam exemplu etc., dar povestea asta nu este doar despre ei.

De exemplu, unul dintre clientii nostri a avut o campanie atipica, a aratat asta, a facut un Black Friday asa cum a dorit, a transmis un mesaj corect si etic, care a generat rezultate.

Ideea este ca daca vrei, se poate, si lucrurile chiar se intampla daca treci si la actiune.

Poate nu ai auzit inca de numele unora dintre clientii Gomag. Sau poate ai cumparat macar odata de la unul dintre ei. Nu o sa ii vezi frecvent in presa si poate nici nu o sa le auzi povestile.

Insa aceste afaceri vand online zi de zi, cu un varf urias de vanzari, trafic si conversii de Black Friday.

Chiar daca sunt mici, nu au inca branduri consistente, sunt la inceput sau au deja experienta si istoric pe nisele lor in piata, clientii Gomag sunt un exemplu pentru oricine isi doreste un magazin online in Romania.

Echipa Gomag ii felicita pe toti si le ureaza vanzari spornice in perioada sarbatorilor de iarna, dar si in 2019!

Despre platforma Gomag:

Gomag este o platforma eCommerce 100% romaneasca, de tip SaaS, creata de la 0 de o echipa de dezvoltatori si oameni de marketing pentru piata din Romania (si nu numai). Aceasta poate fi inchiriata pentru un abonament lunar sau anual si include o serie de beneficii gratuite pentru clientii sai.

Portofoliul Gomag include peste 600 de clienti din nise variate, incepand de la Fashion, Beauty, Home & Deco, jucarii pentru copii, Food si pana la IT&C, produse BIO, materiale de constructii, papetarie sau produse medicale.

Platforma este dezvoltata de o echipa din Baia Mare.

Reclame home 1
Data curenta: ’24/06/2019’

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *