Black Friday 2020 se anunță a fi o sărbătoare a shopping-ului sub semnul austerității

Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general

După recordul de vânzări din 2019, Black Friday 2020 se anunță a fi o sărbătoare a shopping-ului sub semnul austerității. Pandemia de COVID 19 a influențat în mod semnificativ obiceiurile de consum, informează profit.ro.

În 2020, românii nu mai cumpără atât de multe haine, produse cosmetice și accesorii -vedetele precedentelor ediții Black Friday, și se vor concentra pe bunurile de strictă necesitate, care au legătură cu munca și traiul de acasă.

Cea de-a 10 ediție a Black Friday a debutat deja în unele magazine, însă punctul culminant va fi pe 13 noiembrie, ziua în care cei mai mulți jucători din IT & C, fashion, food, beauty, home&deco, servicii etc. vor organiza campanii speciale de reduceri de prețuri. După un an 2019 în care Black Friday a depășit borna de 300 milioane de euro încasări (la nivelul întregii luni noiembrie 2019/online&offline), în acest an se estimează vânzări în scădere cu cel puțin 20%.

Dacă în 2019, valoarea medie a coșului de cumpărături, în online, a fost de 484 de lei, experții estimează că în acest an aceasta va coborî sub nivelul de 450 de lei. 2019 a adus cel mai spectaculos eveniment de Black Friday din România.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *