Brandul Volkswagen isi schimba sigla, pregatindu-se pentru era vehiculelor electrice

Reclame home 1
Reclame home 1

Grupul german Volkswagen AG intentioneaza sa modifice sigla brandului pentru prima data din 2012, deoarece se pregateste pentru era vehiculelor electrice si incearca sa-si refaca imaginea, afectata de Dieselgate, transmite Bloomberg, informeaza AGERPRES.

Noua sigla va fi prezentata anul viitor, odata cu lansarea unor modele electrice. Adaptandu-se perioadei actuale, sigla va trebui sa fie vizibila atat pe masini cat si pe ecranele smartphone-urilor, a anuntat Jochen Sengpiehl, seful de marketing al brandului VW.

Emblema VW, modificata ultima data in urma cu sase ani cu o imagine tridimensionala, s-a schimbat foarte putin de la renasterea producatorului auto, dupa al Doilea Razboi Mondial.

„Brandul VW nu este in cea mai buna forma, comparativ cu anii precedenti”, deoarece marca si-a piedut din atractie incercand sa fie „prea nemteasca”. „Nu este numai din cauza scandalului legat de emisiile motoarelor diesel”, a declarat Sengpiehl.

De asemenea, brandul VW va extinde utilizarea mediilor digitale si a retelelor de socializare, pentru a-i convinge pe consumatorii sceptici sa treaca la vehiculele electrice. O imagine proaspata a brandului reprezinta cheia planului de 20 de miliarde de euro al Volkswagen de cucerire a pietei vehiculelor electrice.

„Principala provocare este: Cum facem sa patrunda oamenii in lumea electrica. Vrem ca oamenii sa se amuze cu asta. Trebuie sa fim mai plini de culoare”, a afirmat Sengpiehl.

In pofida amenzilor, a litigiilor judiciare si a prejudicierii reputatiei companiei in urma Dieselgate, grupul VW a raportat in 2017 vanzari record de 10,74 milioane de vehicule si un profit de 11,6 miliarde de euro (14,3 miliarde de dolari).

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2