Care sunt obiectivele strategice ale Aeroportului International Maramures pentru urmatorii patru ani

PNL

Cresterea numarului de pasageri procesati si cresterea numarului de destinatii de care Maramuresul este legat prin cursa aeriana de linie sau low cost este unul din obiectivele strategice ale Aeroportului International Maramures pentru urmatorii patru ani.

Acest aspect reiese din scrisoarea de asteptari pentru selectia directorilor – mentenanta, operational, economic, siguranta si marketing, dezvoltare si relatii publice – organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011.

“Viziunea generala a autoritatii publice tutelare cu privire la misiunea si obiectivele intreprinderii publice, desprinsa din strategia nationala si locala din domeniul de activitate in care opereaza intreprinderea publica

Autoritatea publica tutelara sustine si incurajeaza dezvoltarea pe termen lung a aeroportului ca hub multimodal, care sa asigure legaturi aeriene performante intre Maramures si destinatiile economice si turistice prioritare din Romania, tari ale UE precum Germania, Franta, Austria, Marea Britanie, Spania, Grecia, etc”, se arata in capitolul doi al scrisorii care are ca semnatar Comisia de selectie.

Rezumand, obiectivele strategice ale Aeroportului International Maramures pentru urmatorii patru ani sunt:

– cresterea calitatii serviciilor asigurate pentru companiile aeriene si cresterea majora a calitatii serviciilor asigurate la sol pentru pasagerii care folosesc aeroportul;

– dezvoltarea unui sistem eficient de management orientat pe rezultate, care sa inlocuiasca abordarea orientata mai degraba pe cheltuieli;

– cresterea performantei economice a companiei, reflectata in indicatori precum profitabilitate, productivitatea muncii si costul unitar al serviciilor;

– luarea de decizii economice exclusive pe baza analizei cost beneficiu;

– cresterea competitivitatii economice a regiei si autosustenabilitatea ei la finalul celor 4 ani de mandat de administrare, respectiv reducerea la zero a compensatiei primite in cadrul SIEG;

– cresterea numarului de pasageri procesati si cresterea numarului de destinatii de care Maramuresul este legat prin cursa aeriana de linie sau low cost;

– optimizarea activitatii economice si separarea completa a modului de evidentiere a activitatii SIEG si activitatii comerciale, folosind in mod obligatoriu un sistem transparent de calcul pe baza de prorata;

– reducerea costurilor si indeplinirea integrala a indicatorilor de performanta economica;

– reducerea timpilor de procesare/asteptare pentru pasageri si diversificarea serviciilor nonaviatice in cadrul regiei.

Vlad HERMAN

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1