Ce a patit un baimarean dupa ce a cumparat un telefon de la RDS

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Un baimarean ne-a trimis pe adresa redactiei patania pe care a avut dupa ce a cumparat un telefon de la RDS, direct de pe site-ul companiei.

Dupa ce i-a venit acasa, el a constat ca produsul este defect, iar a doua zi a cerut returnarea lui. Numai ca a fost refuzat, cei de la RDS oferind doar posibilitatea ca telefonul sa fie reparat.

„Am cumparat in data de 21 octombrie un Lenovo A328 cu tot cu defect, grav, ceea ce il face inutilizabil. Am solicitat returnarea produslui, asa cum toate marile companii din tara ofera aceasta posibilitate, dar nu s-a putut decat la garantie, iar unitatea autorizata urmeaza sa il ridice in vederea repararii.

Este legal ceea ce fac cei de la RDS in sensul ca produsul trebuie trimis spre reparatie, dar este o diferenta intre ei si alte companii care ofera posibilitatea clientilor de a returna produsul daca nu sunt multumiti de el. Solicit in continuare, chiar daca va fi reparat, restituirea banilor deoarece nu mi se pare normala situatia”, a spus baimareanul N.

ZiarMM

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

8 Comments

  1. TaTaN

    In primul rind, Lenovo A328 este un telefon mobil, nicidecum laptop!!!! In al doilea rind, cetateanul trebuia sa se adreseze OPC-ului, daca RDS a refuzat returnarea produsului respectiv. Nu vad rostul unei asemenea „stiri” pe site-ul dvs. Doar daca vreti sa faceti o campanie negativa acestei companii si ati cautat un motiv. Nici eu nu sunt un „fan” al RDS-ului. Si eu am fost „tzepuit” de acestia, dar nu m-am plins in presa, ci am incercat sa-mi fac dreptate pe caile legale. Si in al treilea rind, nu cred ca este cineva care sa nu fi avut vreo problema cu vreuna dintre companiile de telefonie, indiferent care. Dar trebuie sa intelegem faptul ca sunt anumite cai legale prin care ne putem cistiga drepturile. Nu vom reusi intotdeauna, dar trebuie sa incercam de fiecare data cind ne simtit inselati.

    Reply
    1. ASA SA FIE

      Am sunat la opc si am studiat si normele legale , dar trebuie trimis la reparat. Daca in 15 zile nu se remediaza atunci trebuie sa revin.
      Era vorba de ceea ce ofera majoritatea companiilor de retail, de a restitui produsul in caz de nemultumire sau de defect, intr-un termen de 24 sau 48 ore. Telefonul achizitionat este defect, desi e nou-nout si nu am avut posibilitatea returnarii, inlocuirii sau alta varianta.
      Era alta situatia in care as fi folosit telefonul chiar si pentru cateva zile si apoi sa se fi defectat.
      E legal, dar imoral.
      PS „daca le dadeam bani rupti , de neutilizat, …”

      Reply
  2. ASA SA FIE

    Pentru TATAN :
    In urma demersurilor facute, am fost contactat pentru schimbarea telefonului.Cam acesta este rostul unor asemenea stiri, de a ne mai apara drepturile.

    Reply
  3. Madaras Vlad

    Nenea, trebuia s-o iei treptat:
    – sa-i parasti prima data la taticu’;
    – sa-i zici lui Ocsi sa-i bata daca nu ti-l schimba;
    – sa te urci pe Semiluna in kuru’ gol sa ameninti ca te arunci (poate vin pompierii sa te salveze)
    – eventual sa le pui o bomba (sau mai bine sa ti-o legi la brau si s-o testezi)

    Si eu am avut telefoane trimise in service la Orange si Vodafone si nu m-am dat de pamant ca o muiere (si mai merg si acum).

    Nu apar rds-ul dar nici tu nu esti barbat frate

    Reply
    1. lupul dacic

      Fara suparare, dar: Amice…esti i///! In loc sa incurajezi faptul ca mai exista si consumatori romani cu initiativa, ca mai sunt si abonati romani care nu se lasa calcati pe coada (precum fac „masculi alfa” din astia ca tine) tu nu ai gasit nimic mai bun de facut la ora 11:42 decat sa ii sari in cap omului respectiv si sa postezi ineptii! Cred ca oameni ca tine ar avea nevoie de bombe…dar legate de tine si sa fii lansat in spatiu cu explozibil cu tot!

      Reply
    2. dilau

      prietene madaras vlad, ideile tale nu sint chiar asa de rele.am patit-o si eu acum vreo 3-4 ani cu un tv led cumparat dintr-un mare centru comercial.dupa cel mult juma de an „se duce” ecranul.sun la magazin, ca unde dracu sa sun?.mi se spune sa stau linistit, ca e in garantie. il duc „la mester” care imi spune acelasi lucru: stati linistit, e in garantie, noi sintem reprezentanta oficiala ……in cel mult 7 zile il aveti ca nou.trec vreo 10 zile si nimic.normal ca m-am dus peste mester.belea, acesta incearca sa ma abureasca ca tv-ul meu a patit ceva dubios, ca trebuie dus la mama lui acasa ……. ca nu e vina lui.ok .ma duc la centru comercial – cu factura binenteles – si aud acelasi lucru: nu e vina noastra, noi aven doar contracte de…….. atunci m-am enervat rau cu nervii.fac rost de numarul importatorului – marca importanta – si sun la „capitala”.raspunde un tip destul de dragut dar eu eram prea nervos si-i spun in fata:-ma frate, mai e putin si se face luna de cind eu nu pot sa-mi belesc ochii la tv.daca pina vineri – era luni – ma jur ca i-au carcasa de la mester si-i dau foc in fata centrului comercial.nornal ca o sa chem si presa, stai linistit -.nu stiu daca au trecut 24 de ore si primesc un telefon – buna ziua, sintem noi cu tv, ne cerem scuze, cind sinteti acasa pentru a va da noul tv……….-.mai vlad, eu zic ca unii merita sa fie amenintati ca ne aruncam de pe semiluna.:))).

      Reply
  4. Solidaritate

    E bine ca cei din jur sa stie si sa fie informati atunci cand cineva este abuzat de o companie mare.
    E bine sa ne aparam drepturile si sa avem solidaritate , altfel sintem calcati in picioare de … tot ce inseamna companii mari , care stabilesc regulile jocului.
    Cine intelege acest lucru cu adevarat, e ok…
    Cine nu, sa fie barbat…sa nu faca reclamatii… sa faca tot ce i se impune … sa accepte regulile stabilite de altii, fara ca el sa poata interveni…etc

    Reply
  5. ASA SA FIE

    Daca cineva mai citeste comentariile, vreau sa va spun ca, in calitate de femeie, asa cum m-a numit MAdaras Vlad, am solutionat problema prin restituirea banilor.
    Si de acum incolo, exista termenul de 48 ore de restituire a bunului cumparat.
    Asa ca … a meritat efortul facut

    Reply

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2