Ce au reclamat maramuresenii in 2018 la Protectia Consumatorului

Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general

In anul 2018, la Comisiariatul pentru Protectia Consumatorilor Maramures au fost inregistrate 1.236 petitii, care s-au referit la produse alimentare si nealimentare neconforme, produse si servicii financiar-bancare, abonamente telefonie fixa si mobile, nerespectarea clauzelor contractuale de catre diferiti operatori economici, nerespectarea drepturilor de retragere a consumatorilor din contractele incheiate la distanta in afara spatiilor comerciale, defectiuni la produse de folosinta indelungata aparute in termenul de garantie, precum si spete legate de anularea garantiilor bunurilor de folosinta indelungata.

Potrivit unui raport al Comisariatului, aceste reclamatii repartizate pe domenii au avut urmatoarea pondere:

  • Produse si servicii nealimentare: 1.150
  • Produse si servicii alimentare: 42
  • Produse si servicii financiar-bancare: 44

Pe subdomenii, reclamatiile pe produse si servicii nealimentare se pot repartiza astfel:

  • Bunuri de consum – 676
  • Servicii postale si de comunicatii electronice – 98
  • Servicii pentru public – 46
  • Servicii de furnizare utilitati si energie electrica – 60
  • Servicii destinate petrecerii timpului liber – 34
  • Altele – 222

Din cele 1.236 de petitii inregistrate, 88 petitii sunt in perioada de cercetare, iar 1.148 petitii sunt solutionate astfel:

  • Neintemeiate – 295
  • Intemeiate – 329
  • Rezolvate amiabil – 326
  • Nesolutionabile – 57
  • Clasate – 66
  • Redirectionate – 60
  • Retrase – 15

Vlad HERMAN

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *