Ceai, fructe si legume indicate pentru scaderea in greutate

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

ceaiMulti profita de vacanta si concediul estivale pentru a face sport si a pierde kilogramele in plus. Pentru a accentua beneficiile acestor eforturi se recomanda consumul anumitor fructe si legume, fara a uita ceaiul. Dintre ele, le-pays.fr a selectat zece.

Fructul ideal pentru slabit este pepenele, pentru ca este bogat in minerale (betacaroten, magneziu, fosfor, calciu, fier, cupru si zinc). In plus, are calitati laxative care accelereaza tranzitul, evitand astfel stocarea alimentelor si luarea in greutate. Si continutul mare de fibre este un atu in favoarea ‘abdomenului plat’, iar aportul caloric este scazut (38 Kcal/100 g).

Ceaiul este si el indicat vara. Prima sa calitate este ca nu aduce nicio calorie (0 Kcal/100 g), iar celalalt atu il constituie faptul ca polifenolii ajuta la arderea lipidelor. In plus, proprietatile sale diuretice faciliteaza eliminarea toxinelor.

Puternic antioxidant, lamaia este un important aliat pentru sanatate. Foarte bogata in vitamina C, ajuta organismul sa digere mai bine alimentele, activand secretia bilei. Acidul citric din lamai contribuie la inlaturarea depozitelor de grasimi si proteine din stomac, iar valoarea sa calorica este de 33 Kcal/100 g.

Si ananasul este cunoscut ca unul din cele mai bune fructe pentru slabire. El contine bromelaina, enzima prin excelenta care arde grasimile. Aceasta favorizeaza eliminarea lipidelor, ducand la distrugerea tesuturilor celulitice. Continutul sau caloric este de 33 Kcal/100 g.

Ridichile negre, foarte bogate in proteine vegetale si iod, au calitatea de a taia pofta de mancare. Ele activeaza functionarea tiroidiana si au efect detoxifiant. Puterea lor calorica, foarte scazuta, este de 17,8 Kcal/100 g.

Mararul contine peste zece compusi antioxidanti, in principal flavonoide, care inlatura radicalii liberi. Este foarte bogat in potasiu si calciu, puterea lui calorica fiind mica (2—cal/100 g). Asigura astfel necesarul de minerale fara a adauga niciun gram la greutate.

Morcovii au un continut ridicat de carotenoide (vitamina A), betacaroten si alfacaroten. O portie de 100 g de morcovi asigura mai mult de jumatate din nevoia zilnica de vitamina A a unui adult. In plus, contin si vitaminele B si K, avand si o cantitate semnificativa de potasiu, calciu, magneziu si fier. Aportul lor caloric este de 36 Kcal/100 g.

Rosiile cherry sunt bogate in magneziu, calciu si vitaminele C si B9. Calitatile lor diuretice asigura eliminarea unei mari parti a toxinelor, evitand astfel depozitarea lor. Puterea lor calorica este de 29 Kcal/100 g.

Datorita marii cantitati de fibre, zmeura faciliteaza tranzitul. Ea este bogata si in vitamina C, magneziu si calciu, si are o valoare calorica de 45 Kcal/100 g.

Castravetii, alcatuiti in proportie de 97% apa, sunt cel mai bun diuretic din lista propusa de le-pays.fr citata de Agerpres. Ei accelereaza tranzitul si favorizeaza pierderea in greutate. Sunt bogati in vitamina K, avand o putere calorica foarte scazuta (12 Kcal/100 g).

 

Print Friendly, PDF & Email

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2