CEO-ul Carlos Ghosn spune ca fuziunea intre Renault si Nissan nu va avea loc inainte de 2020

Producatorii auto Renault si Nissan revizuiesc structura aliantei lor insa este putin probabil sa fuzioneze intr-o singura entitate in acest an sau anul viitor, a declarat miercuri directorul general al aliantei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, transmite Reuters, informeaza AGERPRES.

Cu ocazia unei conferinte organizate de Bloomberg, Carlos Ghosn a reiterat ca partenerii examineaza modalitatile prin care sa poata fi consolidata alianta si sa reduca semnele de intrebare referitoare la supravietuirea aliantei dupa eventuala sa plecare. Intrebat insa daca acest lucru ar putea insemna transformarea aliantei intr-o singura entitate listata pe o singura bursa, Ghosn a raspuns: “Nu cred ca vom vedea acest lucru in acest an sau anul viitor”.

Renault si Nissan au un parteneriat din 1999, in care Renault detine 44,3% din actiunile Nissan, in timp ce Nissan controleaza un pachet de 15% din actiunile Renault. In ultima perioada, in presa au aparut informatii referitoare la o fuziune completa intre Nissan si Renault.

“Cum sa mentinem durabilitatea sistemului aliantei, sa integram toate aceste societati cu identitati puternice si in acelasi timp sa avem un sistem care sa nu preocupe anumiti actionari care spun ca aceasta va inceta atunci cand fondatorii sau liderii actuali vor pleca, este o chestiune fundamentala”, a subliniat directorul general al aliantei. “Nu cred ca toate acestea vor fi reglate intr-un an, nu cred ca este un subiect pe termen scurt dar este ceva la care trebuie sa gasim o solutie”, a adaugat Carlos Ghosn.

Alianta Renault-Nissan, care include si grupul auto nipon Mitsubishi Motors, a fost in 2017 cel mai mare producator de vehicule de pasageri dar in prezent partenerii vor sa consolideze alianta inainte ca presedintele Carlos Ghosn sa se retraga dupa aproape 20 de ani la conducere.

Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1