CJP Maramures: Inregistrarea cererilor de deschidere a drepturilor de pensie se va realiza telefonic sau pe e-mail

Din motive de siguranta medicala, legate de prevenirea si infestarea cu COVID-19, incepand cu data de 20 martie 2020, pe toata durata decretarii starii de urgenta, Casa Judeteana de Pensii Maramures va lua anumite masuri.

Astfel, operatiunea de inregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie(dosare noi) se va realiza telefonic sau pe e-mail conform urmatoarei proceduri:

– cei care indeplinesc conditiile de inscriere la unul dintre tipurile de pensie prevazute de
lege (limita de varsta, anticipata, anticipata partial, invaliditate sau de urmas), apeleaza unul dintre cele trei numere de telefon sau adresa de e-mail alocata acestei proceduri:
1. 0262/227 493 – telefon direct;
2. 0262/227 448;
3. 0262/227 433;
4. [email protected].

– prin telefon, functionarii Casei Judetene de Pensii Maramures va vor solicita datele
necesare inregistrarii solicitarii in aplicatia informatica;
– pe e-mail, trebuie sa transmiteti numele, prenumele, codul numeric personal si
numarul de telefon precum si tipul pensiei pentru care ati indeplinit conditiile;
– beneficiarii sunt rugati sa puna la dispozitia functionarilor publici datele solicitate,
apelul telefonic sau transmiterea solicitarii pe e-mail reprezentand totodata acordul dumneavoastra cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul inregistrarii si solutionarii cererilor;
– beneficiarii vor fi anuntati ulterior pentru a prezenta documentatia in plic sigilat care
sa cuprinda:
1. cererea de inregistrare completata (formularul se poate descarca de pe site-ul
Casei Judetene de Pensii Maramures: www. pensiimaramures.ro );
2. in original: carnetul de munca, adeverinta de sporuri/stagii/conditii de munca;
3. in copie: actele de stare civila (BI/CI, certificate de nastere, casatorie si/sau sentinte de divort unde este cazul, livret militar daca este cazul, diploma de facultate curs de zi si foaie matricola/adeverinta facultate daca este cazul) si carnetul de munca ( pe langa original fiind necesara si o copie a acestuia).

Procedura sus amintita este necesara in vederea evitarii expunerii acestui segment de populatie si totodata pentru a-i asigura ca nu isi pierd drepturile de pensie cuvenite.

Pentru celelate tipuri de servicii, Casa Judeteana de Pensii Maramures recomanda sa se apeleze la posta (etrica sau electronica), iar acolo unde se impune depunerea unor documente originale, cererea si documentele in cauza vor fi transmise in regim de scrisoare recomandata cu confirmare de primire.

ZiarMM.ro

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu