Comert electronic 2014: Numarul de tranzactii achitate online creste cu 30%

PNL

Numarul de tranzactii achitate online de catre clientii magazinelor online romanesti a inregistrat o crestere cu peste 30% in primele 5 luni ale anului fata de aceeasi perioada din 2013, in timp ce valoarea cosului mediu achitat online s-a majorat cu 20%, conform estimarilor PayU, integratorul de plati online din Romania, transmite Agerpres.

”Spre deosebire de ultimii 3 ani, cand valoarea medie a cosului de cumparaturi a scazut sub efectul diversificarii gamei de produse achizitionate online, aceasta a crescut, in medie, cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Cele mai mari evolutii au avut loc pe segmentele turism, jucarii, IT&C si fashion unde comanda medie a crescut cu 52%, 25% si respectiv 12%.

‘Evolutia inregistrata pe toate segmentele arata o crestere a increderii utilizatorilor in magazinele online si o intelegere a beneficiilor cumparaturilor online, lucru indicat si de studiul Shopping Experience Rank dat publicitatii cu ocazia campaniei e-Romaneste. Evolutia unor segmente precum cel al jucariilor, unde valoarea medie o depaseste chiar si pe cea din fashion si se apropie de IT&C, este un alt mod prin care ne putem da seama ca achizitiile online nu mai reprezinta o exceptie, ci sunt parte integranta din viata unui numar tot mai mare de oameni. De altfel, lunar, in sistemul PayU se inregistreaza, in medie, 30.000 de utilizatori unici noi, cei mai multi ajungand sa fie utilizatori recurenti’, explica Cristina Vranceanu, Strategic Partnerships Executive PayU Romania.

De asemenea, cresterea accelerata a vanzarilor inregistrate de tablete si smartphone-uri se reflecta si in comertul electronic romanesc, unde aproximativ 20% dintre comenzi sunt plasate de pe un astfel de dispozitiv. Jumatate dintre acestea sunt si achitate online, tot prin intermediul unui telefon sau al unei tablete. Segmentul cu cea mai mare pondere a platilor online efectuate de pe un dispozitiv mobil este cel al magazinelor de fashion, unde ajunge la 15%, insa cele mai mari evolutii au fost inregistrate pe segmentele telecom (de la 2% in 2013 la 8% in 2014) si utilitati (de la 0,71% in 2013 la 6% in 2014).

Concomitent cu evolutia numarului de tranzactii efectuate de pe un dispozitiv mobil, creste si adoptia metodelor alternative de plata. Astfel, cardurile cu rate, care au inceput sa fie tot mai utilizate in ultimul an si jumatate, continua sa creasca in preferintele de plata, inregistrand o crestere lunara de aproximativ 10% iar numarul tranzactiilor achitate prin iTranfer — metoda de plata prin internet banking cu confirmare instant, oferita exclusiv de PayU — creste cu aproximativ 30% in fiecare luna.

PayU Romania este principalul integrator de plati online din Romania, procesand peste 14 milioane de tranzactii incepand din 2004.

“Dorim sa subliniem din nou ca toate politele emise de Omniasig VIG sunt sigure si valide si ne mentinem angajamentul permanent de a respecta toate obligatiile contractuale fata de toti clientii nostri. Orice alte informatii contrarii aparute in mass-media sunt nefondate, incorecte si de natura a aduce serioase prejudicii de imagine companiei noastre”, se mai spune in comunicat.

Omniasig Vienna Insurance Group este una dintre cele mai mari companii de asigurari generale din Romania. Astfel, capitalul social al companiei este in valoare de 439,64 milioane de lei, marja de solvabilitate disponibila este de 229,1 milioane de lei (in conditiile in care marja de solvabilitate minima impusa de lege este de 151,5 milioane de lei), gradul de solvabilitate este de 151,19%, iar coeficientul de lichiditate de 1,47.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1