Consiliul Judetean Maramures, acord de cooperare cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici. Afla motivul

PNL

In sedinta extraordinara din 1 noiembrie, Consiliul Judetean Maramures a aprobat un acord de cooperare cu Agentia Nationala a Functionarilor Publici in vederea organizarii Reuniunii grupului de experti in domeniul selectiei de personal din cadrul Oficiului European pentru Selectia Personalului – EPSO, care se va desfasura in perioada 11-12 martie 2019, in Baia Mare.

„Se aproba Acordul de cooperare intre Agentia Nationala a Functionarilor Publici si Judetul Maramures prin Consiliul judetean cu privire la organizarea Reuniunii grupului de experti in domeniul selectiei de personal din cadrul Oficiului European pentru Selectia Personalului – EPSO, care se va desfasura in perioada 11-12 martie 2019, in Baia Mare, judetul Maramures, cu ocazia detinerii Presedintiei de catre Romania a Consiliului Uniunii Europene, conform anexei care face parte integranta din prezenta hotarare”, se arata in proiectul de hotarare.

Conform acordului, Judetul Maramures prin Consiliul Judetean este responsabil pentru asigurarea urmatoarelor servicii si activitati:

  • sala de conferinta cu dotarile tehnice necesare (sistem de sonorizare, ecran de proiectie, videoproiector, etc.);
  • transferul participantilor aeroport – unitatea de cazare, tur si retur;
  • transport intern pe durata evenimentului (unitate de cazare-loc de desfasurare a evenimentului, deplasare la obiective turistice, tur si retur);
  • organizare de evenimente conexe: cina, receptie, vizitare obiective culturale, momente artistice;
  • materiale promotionale de promovare a judetului pentru participanti;
  • interpretariat, daca este cazul;
  • facilitarea rezervarilor pentru cazarea participant

De cealalta parte, A.N.F.P. este responsabil pentru asigurarea urmatoarelor servicii si activitati:

  • transmiterea informatiilor privind sosirile/plecarile participantilor (aeroportul ales de participanti, orarul de zbor);
  • transmiterea in timp util a informatiilor necesare pentru desfasurarea reuniunii: proiectul de agenda, lista participantilor la eveniment, formatul evenimentului etc.;
  • servicii de catering: doua pranzuri, cinci pauze de cafea;
  • servicii de multiplicare si traducere materiale;
  • servicii specializate foto.

Vlad HERMAN

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1