Dacia – recul puternic pe piața franceză

Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general

Franța se confruntă din nou cu scăderi pe piața auto, în luna octombrie, atât din cauza pandemiei, cât și din cauza încheierii unora dintre programele de subvenționare. Dacia are un recul puternic, cu o scădere dublă față de media pieței, fiind afectată și de schimbarea de generații ale Sandero plus retragerea unor modele din ofertă, informează profit.ro.

Dacia a avut o lună grea în octombrie, pe piața auto din Franța, unde vânzările au încetinit din nou, declinul fiind de aproape 10 procente, cu 171.049 unități. Situația este alarmantă și pentru că se raportează la o lună octombrie 2019 care oricum nu a fost una foarte bună. Marca românească a avut câteva momente importante în perioada septembrie – octombrie, pe piața din Franța, astfel că impactul a fost unul dur. Dacia a scăzut cu 23,3% în a zecea lună a anului, după ce pe perioada verii lucrurile păreau că se îndreaptă într-o direcție bună. Situația crizei produse de pandemie s-a suprapus însă pe lansarea noilor generații Sandero/Sandero Stepway, care a produs amânarea achizițiilor pentru mulți clienți, până la momentul sosirii celor două noi modele.

În plus, Dacia a decis să scoată din ofertă Logan, Logan MCV și Dokker, ceea ce a redus și mai mult volumul vânzărilor. În total, numărul de autoturisme înmatriculate de Dacia în Franța, în luna octombrie, s-a ridicat la 9.535, cu o cotă de piață care a scăzut la 5,57%, după ce anul trecut marca înmatricula 12.431 de unități și avea o cotă de 6,58%. După 10 luni, Dacia are un total de 81.520 unități înmatriculate, un declin de 29% față de anul trecut și o cotă de piață de 6,09%.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *