Ford ar putea produce automobile electrice in Germania dupa 2023

Reclame home 1
Reclame home 1

Constructorul auto american Ford ar putea produce automobile electrice in Germania dupa anul 2023, cand este programat sa se incheie ciclul de viata al modelului Ford Fiesta, a declarat directorul pentru operatiunile Ford din Germania, Gunnar Herrmann, care a adaugat ca ar fi bucuros sa primeasca subventii de la stat pentru aceasta tranzitie, informeaza Reuters, transmite AGERPRES.

„Pur ipotetic, 2023 ar fi un moment bun pentru tranzitie”, a afirmat Herrmann, intr-un interviu publicat marti in cotidianul financiar german Handelsblatt.

Gunnar Herrmann a apreciat ca ar fi nevoie de aproximativ 15 luni pentru a reutila uzina Ford de la Koln, dar a adaugat ca aceste investitii nu s-ar justifica daca vanzarile de automobile electrice se vor ridica la doar 30.000 – 40.000 de unitati pe an.

„Ar fi posibil daca cifrele de vanzari ar creste semnificativ. Din pacate, in prezent, automobilele electrice nu sunt foarte profitabile”, a spus Gunnar Herrmann.

Aceste declaratii sunt similare cu cele facute saptamana trecuta de directorul general de la constructorul auto german BMW, care a spus ca firma nu va produce automobile electrice in sistem de masa pana in 2020, deoarece actuala tehnologie nu este suficient de profitabila pentru a permite majorarea volumului productiei.

Ford, al doilea mare producator auto american, intentioneaza sa investeasca cinci miliarde de dolari in autovehicule electrice si sa lanseze cel putin 13 modele electrice sau hibride la nivel mondial in urmatorii cinci ani. De asemenea, Ford si-a propus sa produca primul sau vehicul complet electric in Europa in anul 2020.

Gunnar Herrmann a sugerat ca landul german Renania de Nord-Westphalia, unde se afla si uzina Ford din Koln, ar putea oferi subventii in ideea de a sprijini tranzitia la autovehiculele electrice.

„Statul ar putea sa contribuie la aceasta tranzitie structurala, la fel ca si Guvernul federal”, a spus Gunnar Herrmann.

Noul Guvern de coalitie de la Berlin intentioneaza sa reduca povara fiscala pentru proprietarii de automobile electrice, sa ofere cel putin 100.000 de noi statii de incarcare la nivel national si sa subventioneze serviciile de car-sharing pentru a sustine tranzitia spre un model de transport mai ecologic.

Ford, al doilea mare producator auto din SUA, este prezent si pe piata din Romania. In anul 2017, Ford Romania a renuntat la productia monovolumului B-Max la fabrica din Craiova si a demarat productia SUV-ului EcoSport.

Print Friendly, PDF & Email
Reordonat – Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole