Grupul Volkswagen a stabilit un record de vanzari in 2017 in pofida Dieselgate

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Livrarile grupului auto german Volkswagen, care lupta cu Toyota si alianta Renault – Nissan – Mitsubishi pentru titlul de cel mai mare producator auto mondial, au crescut cu 4,3% in 2017 pana la 10,74 milioane vehicule, o cifra record care vine la doi ani dupa izbucnirea scandalului Dieselgate, informeaza AFP si Reuters, transmite AGERPRES.

Grupul Volkswagen, care regrupeaza 12 marci, printre care automobilele VW, Audi, Porsche, Skoda, Lamborghini, Seat, Bentley si Bugatti, dar si camioanele MAN si Scania, a subliniat ca vanzarile sale au crescut accelerat cu 8,5% in luna decembrie 2017 pana la aproape un milion de vehicule.

“Suntem recunoscatori clientilor nostri pentru increderea pe care o reflecta acest cifre. Vom continua sa facem tot ce putem in 2018 pentru a ne ridica si a depasi asteptarilor clientilor din intreaga lume”, a declarat directorul general de la Volkswagen, Matthias Muller.

Livrarile Volkswagen in Europa au crescut cu 3,3% in 2017, pana la 4,3 milioane de vehicule, in timp ce in America de Nord au crescut cu 4% pana la 976.400 de unitati iar in regiunea Asia-Pacific au crescut cu 4,3% pana la 4,5 milioane vehicule. China si-a consolidat titlul de prima piata a grupului Volkswagen, cu 4,2 milioane de vehicule vandute, in crestere cu 5,1% comparativ cu 2016.

Aceste cifre record ar putea permite Volkswagen sa devanseze, pentru al doilea an, Toyota in cursa pentru cel mai mare constructor auto mondial. Toyota urmeaza sa dea publicitatii la finele acestei luni rezultatele comerciale pentru anul 2017 insa conform propriilor sale estimari preliminare, in 2017 grupul nipon a vandut 10,35 milioane de vehicule.

In ceea ce priveste grupul Renault, a acesta a anuntat deja ca anul trecut vanzarile sale au crescut cu 8,5% pana la un nivel record de 3,76 milioane vehicule, ceea ce inseamna ca grupul francez mizeaza pe performantele partenerilor sai japonezi, Nissan si Mitsubishi, pentru a prelua titlul de cel mai mare producator auto mondial. Impreuna, Renault-Nissan-Mitsubishi mizeaza pe vanzarea a 10,5 milioane de vehicule in 2017.

Print Friendly, PDF & Email

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2