Huawei a inregistrat cea mai rapida crestere a vanzarilor pe piata gadgeturi inteligente, in T1

PNL

Volumul vanzarilor de gadgeturi wearable, smartwatch-uri si bratari inteligente Huawei a crescut cu 282,2%, in primul trimestru al anului, fata de aceeasi perioada din 2018, ceea ce plaseaza producatorul chinez pe locul 1 mondial pe acest segment, inaintea Samsung si Xiaomi, arata datele publicate de International Data Corporation (IDC), informeaza AGERPRES.

In privinta cotei de piata pe acest tip de produse, americanii de la Apple ocupa prima pozitie – cu un procent de 25,8%, fata de 26,8% in T1 din 2018. Pe locurile urmatoare se claseaza Xiaomi (13,3% cota de piata), Huawei (10%), Samsung (5,9%) si Fitbit (5,9%).

Potrivit sursei citate, pe piata gadgeturilor purtate la incheietura manii, Huawei a inregistrat cea mai mare crestere anuala, de 213%, depasind alti producatori, precum Xiaomi, Apple, Fitbit si Samsung.

In topul primilor cinci producatori de gadgeturi purtate la incheietura mainii, in functie de volumul vanzarilor, conduce Xiaomi – cu 5,3 milioane de unitati, urmata de Apple – cu 4,6 milioane exemplare, Huawei (3,9 milioane), Fitbit (2,9 milioane) si Samsung (2 milioane). Restul competitorilor au totalizat 12,5 milioane de unitati.

Totodata, in ierarhia referitoare la cota de piata pe acelasi segment de produse, podiumul este ocupat in ordine de Xiaomi (16,9%), Apple (14,8%) si Huawei (12,5%).

Huawei a fost plasata, in luna mai a acestui an, de Washington pe o lista de companii suspecte carora entitatile americane nu le pot vine echipamente tehnologice. Administratia Trump afirma ca echipamentele Huawei pot fi utilizate de serviciile de informatii din China pentru a spiona comunicatiile altor tari.

Fondatorul Huawei, Ren Zhengfei, este un fost soldat in armata chineza.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 1

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2