India – Populatia de tigri a ajuns la aproximativ 3.000 de exemplare, gratie programelor de conservare a naturii

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Populatia de tigri a crescut in India pana la aproape 3.000 de exemplare, un prag datorita caruia acest stat poate fi considerat unul dintre cele mai sigure si mai mari habitate din lume pentru aceste feline pe cale de disparitie, a anuntat luni prim-ministrul indian Narendra Modi, citat de DPA, informeaza AGERPRES.

Premierul indian a declarat ca reusita anuntata reprezinta „o realizare istorica” pentru eforturile depuse de India in privinta protejarii tigrilor si a anuntat luni, cu ocazia Zilei Internationale a Tigrului, un nou recensamant de patru ani ce vizeaza numararea exemplarelor de tigri care traiesc in aceasta tara.

Populatia de tigri a crescut la 2.967 de exemplare in 2018, de la 1.400 in urma cu 14-15 ani, a precizat premierul Narendra Modi, adaugand ca India a devenit in prezent tara care gazduieste trei patrimi din populatia mondiala de tigri.

Numarul acestor animale a fost de 2.226 la precedentul recensamant, realizat in 2014.

„In urma cu noua ani, s-a decis la Sankt Petersburg obiectivul dublarii populatiei globale de tigri pana in 2022. Noi, in India, am indeplinit acest obiectiv cu patru ani mai devreme”, a precizat prim-ministrul indian, referindu-se la primul summit international dedicat acestor feline, organizat in 2010.

Populatia mondiala de tigri a scazut dramatic in ultimele decenii, in mare parte din cauza cererii de organe prelevate de la aceste animale si comercializate in China si tari din Asia de Sud-Est pentru a fi utilizate in medicina traditionala, dar si din cauza distrugerii de catre oameni a habitatelor lor naturale.

„Project Tiger”, un program de conservare demarat de Guvernul Indiei, a fost lansat in anii 1970 pentru a preveni declinul populatiei de tigri din aceasta tara.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2