Izolarea nu le-a tăiat bogaţilor apetitul pentru lux

home camp2
home camp2
home camp2

Louis Vuitton

Vânzările de poşete Louis Vuitton au alimentat veniturile grupului LVMH în al treilea trimestru, iar cel mai mare retailer de bunuri de lux din lume a raportat o serie de rezultate peste aşteptările analiştilor, conform CNBC.

Veniturile diviziilor de produse din piele şi fashion, care includ brandurile Louis Vuitton şi Dior, au crescut cu 12% faţă de anul trecut, iar vânzările înregistrate de băuturile Hennessy au rămas stabile.

Spre deosebire de o bună parte dintre rivalii companiei, LVMH s-a dovedit mai rezistent în faţa crizei generate de coronavirus. Celelalte divizii ale conglomeratului francez nu s-au descurcat atât de bine. De exemplu, lipsa evenimentelor festive a afectat business-urile cu şampanie, care includ Dom Perignon, Moet şi Chandon.

foto ZF

Print Friendly, PDF & Email
home camp 1
home camp 1
home camp 1

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *