Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez: „Romania este cea mai buna tara in care sa investesti acum”

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

Din vara acestui an, fabricii Blachotrapez din Baia-Mare i-a adaugat o noua unitate la Ploiesti, ceea ce duce capacitatea de productie anuala la aproape 7 milioane de metri patrati, asa ca dezvolta si exporturile – a deschis o divizie de vanzare in Ungaria si urmeaza o alta in Bulgaria. Pentru Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez Romania, tara noastra este cea mai potrivita din Europa pentru investitii in aceasta perioada.

„Romania este in continua dezvoltare, intr-un ritm mai accelerat decat celelalte tari ale Uniunii Europene, unde nivelul de trai este mai ridicat, insa dezvoltarea mai lenta, spre stagnare. In Romania, ritmul este inca foarte alert; oamenii cheltuie tot mai mult, pentru ca si castiga tot mai mult. Piata constructiilor creste datorita acestei dezvoltari a societatii”, spune Jaroslaw Turczynski.

Industria Blachotrapez, companie poloneza de top a industriei constructiilor, a inceput in 1970, cand sotii Jan si Teresa Luberda au infiintat o firma de invelitori de acoperis. Afacerea a crescut constant si s-a transformat in companie de productie si comert. Prima unitate de productie este infiintata in 1992, la Ponice, iar primul punct de vanzare cu amanuntul este deschis anul urmator, la Sekocin. Expansiunea continua, iar in 2003 incepe productia la noua fabrica de la Sekocin Nowy, langa Varsovia.

Din 2004, dupa intrarea Poloniei in Uniunea Europeana, produsele Blachotrapez ajung pe piete externe – in Romania, din 2006. Blachotrapez SRL este infiintata in 2010, pentru ca patru ani mai tarziu sa deschida prima unitate de productie, la Baia Mare. Parcursul in Romania a fost unul constant ascendent, marcat prin cresteri la toate capitolele: cifra de afaceri, capacitate de productie, numar de angajati. Din vara acestui an, in urma unei investitii de aproximativ un milion de euro, Blachotrapez a deschis a doua fabrica, la Ploiesti.

„Am ales Ploiestiul din motive logistice. Vrem sa ne dezvoltam pe piata din Bucuresti, iar transportul de la Baia Mare dura prea mult, din cauza infrastructurii de transport, care nu ne prea ajuta. In plus, de la Ploiesti putem tinti si Bulgaria”, explica directorul companiei. In prezent, 30% din productia autohtona a Blachotrapez merge catre export, preponderent in Ungaria.

In tara noastra, compania are o retea proprie de 21 de magazine, iar produsele acesteia se gasesc si in peste 250 de puncte de distributie en gros. Astfel, Blachotrapez poate asigura consultanta de specialitate la uni nivel ridicat, iar flota proprie de transport, cu soferi experimentati in manevrarea produselor, reprezinta o garantie suplimentara pentru montarea in cele mai bune conditii a acoperisurilor Blachotrapez.

Compania si-a diversificat constant portofoliul de produse si colaborarile de prestigiu. Blachotrapez este unicul producator din Romania de tigle metalice si accesorii pentru acoperis care foloseste materie prima ThyssenKrupp, iar recent a inceput o colaborare si cu fabrica Vestalpina din Austria.

De altfel, Jaroslaw Turczynski este convins ca materia prima de cea mai buna calitate sta la baza succesului companiei pe care o conduce, iar cifrele ii dau dreptate: cu o crestere constanta de la an la an, Blachotrapez Romania estimeaza pentru 2018 o cifra de afaceri de 70 de milioane de lei, in crestere cu 27% fata de anul trecut.

Integral pe Forbes Romania

Reclame home 1
Reclame home 1
Data curenta: ’23/05/2019’

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *