Ministrul Turismului: Romania va deschide anul acesta 10 birouri de promovare turistica, doua vor fi in China

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Romania va deschide anul acesta pe piata externa 10 birouri de promovare turistica, din care doua vor fi in mod clar in China, a declarat, joi, ministrul Turismului, Bogdan Trif, informeaza AGERPRES.

“Vom deschide 10 birouri de promovare turistica. Locurile nu le aleg eu, avem o echipa intreaga care munceste. Avem o strategie pe care trebuie sa o definitivam pana la sfarsitul lunii urmatoare, o strategie care a fost facuta pe un proiect cu Banca Mondiala, de care trebuie sa tinem cont, dar si de calculele pe care colegii nostri o sa le faca. In curand o sa va spunem exact si locatiile, dar clar in China o sa avem doua birouri. Este important pentru ca toti se lupta pentru aceasta piata, dar noi nu am facut nimic in ultimii ani”, a precizat Trif. El a fost intrebat unde vor fi deschise birourile de promovare turistica.

In ceea ce priveste clipul de promovare al Romaniei realizat in 16 limbi, Trif a precizat ca el va rula incepand din acest an pe retelele de televiziune din afara tarii in pietele tinta, bugetul de 4 milioane de euro alocat pentru promovare fiind pentru prima data prins in buget.

“Suntem in procedura de realizare a caietului de sarcini. Avem banii pentru prima data prinsi in buget pentru promovare, avem 4 milioane de euro, si cu siguranta anual acesta vom putea sa intram inclusiv pe retelele de televiziune din afara tarii, din pietele tinta pe care noi dorim sa intram, pentru ca este important sa ne maximizam numarul de turisti in special in tarile in care avem un istoric si aici vorbim de tari ca Germania, care este numarul 1 in privinta turistilor care ajung in tara noastra, vorbim de Israel, vorbim de Franta si de Italia, dar am dori foarte mult sa intram pe piata din Asia si bineinteles si pe piata araba.

Reprezentantii din Emirate cu care m-am intalnit anul trecut si-au exprimat dorinta sa colaboram mai strans, pentru ca exista un potential in tarile arabe si doresc sa vina si sa viziteze tara noastra. Trebuie sa stim sa ne promovam mult mai bine astfel incat sa aleaga Romania in detrimentul tarilor din jurul nostru”, a explicat seful de la Turism.

El a anuntat joi intr-o conferinta de presa ca la ora actuala clipul de promovare a Romaniei realizat de Ministerul Turismului este tradus in 16 limbi, inclusiv in limba latina.

La randul sau, Laura Sitaru, prodecan al Facultatii de Limbi Straine din Universitatea Bucuresti, a subliniat ca traducerea clipului de promovare a Romaniei a fost facuta nu numai in limbile de circulatie internationala ci si in chineza, japoneza, araba, greaca, bulgara, poloneza sau rusa.

In opinia ministrului Turismului, clipul de promovare a Romaniei dupa doua saptamani de la postarea sa pe pagina de Facebook, “fara nicio promovare”, a avut un impact de 6,9 milioane de persoane, 2,7 milioane de vizionari si 40.000 de aprecieri pozitive.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2