Nissan recheama la service 260.000 de autovehicule

Reclame home 1
Reclame home 1

Constructorul auto japonez Nissan Motor Co a anuntat joi ca a decis sa recheme la service aproximativ 260.000 de autovehicule vandute la nivel mondial din cauza unui defect la airbagul pentru scaunul pasagerului din fata, transmite Reuters citata de Agerpres.

Airbagurile respective sunt produse de compania nipona Takata, firma implicata in mai multe actiuni de rechemare la service demarate de diferiti producatori auto din cauza riscului ca pasagerii sa fie raniti de fragmentele metalice provenite din airbaguri.

Un purtator de cuvant de la Nissan a precizat ca rechemarea vizeaza modelele March (denumit Micra in Europa) si Cube, fiind implicate 104.905 vehicule vandute in Japonia, 30.000 in Europa si 11.000 in China. Purtatorul de cuvant a adaugat ca, in cazul automobilelor de pe piata japoneza, este vorba de modelele produse in perioada 2008-2012.

Miercuri, Autoritatea americana pentru securitatea rutiera, NHTSA, a revizuit in crestere numarul vehiculelor aflate in circulatie in SUA care sunt echipate cu airbaguri Takata pana la 7,8 milioane vechiule.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2