Noua Mazda2 revolutioneaza clasa mica

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Mazda2Noua Mazda2, mezina constructorului japonez, introduce in premiera in clasa echipari cum ar fi farurile cu LED, head-up display-ul, centrul de comanda HMI, amplasat intre scaunele din fata, si sistemul de monitorizare a vehiculelor din spate (RVM), inclusiv pentru deplasarea in marsarier (RCTA). Pe langa design-ul atletic KODO si performantele de consum, modelul este pregatit pentru conectarea usoara si in siguranta la Internet prin intermediul telefonului si al noului sistem de conectivitate si infotainment MZD Connect. Modelul va ajunge in toate showroom-urile din tara pana la sfarsitul lunii februarie, scrie auto.ro.

Mazda2 adopta limbajul de design KODO, astfel ca, modelul pare ca se afla in miscare inclusiv cand stationeaza. La exterior, subcompacta este primul autovehicul din clasa dotat cu faruri cu sistem de iluminare cu 4 lampi LED, in timp ce la interior ofera mai mult spatiu, optiuni variate de tapiterie si mai multa tehnologie decat generatia anterioara. Montantii A au fost mutati mai in spate, ceea ce, odata cu reasezarea oglinzilor exterioare a crescut si unghiul de vizibilitate pentru  sofer. Spatiu mai mult este disponibil si la nivelul portbagajului, multumita volumului de 280 de litri si suprafetei de incarcare mai mari. Printre cele mai importante echipamente de la interior se numara head-up display-ul, disponibil in functie de nivelul de echipare, care afiseaza viteza si directiile de navigare si ecranul color de 7 inci asezat in partea superioara a consolei mediane, pentru o vizibilitate crescuta. Acesta poate fi controlat tactil, vocal sau prin centrul de comanda HMI cu buton rotativ. Odata cu integrarea sistemului MZD Connect noua Mazda2 se poate conecta cu usurinta la orice smartphone cu sistem de operare iOS sau Android prin Bluetooth sau portul USB.

Primele modele Mazda2 disponibile sunt echipate cu motorizarea SKYACTIV-G de 1,5l in trei variante de putere: 75, 90 si 115 CP. Versiunea de 75 CP prezinta un consum combinat de 4,7 l/100 km, redus cu 6% si un cuplu mai mare cu 13% fata de generatia anterioara, in timp ce varianta de 90 CP ofera un consum combinat de doar 4,5l/100 km, mai mic cu 10% fata de versiunea precedenta. Motoarele pot fi comandate in combinatie cu transmisia manuala, SKYACTIV-MT, sau automata, SKYACTIV-Drive. Toate modelele sunt echipate standard cu sistemul i-STOP, iar in functie de versiune acestea pot fi dotate si cu tehnologia i-ELOOP, cu scopul de a reduce consumul de combustibil. Primul opreste si reporneste automat motorul in momentul in care autovehiculul stationeaza, iar al doilea recupereaza energia generata de autoturism in timpul franarii. Incepand cu luna iunie, sub capota noii Mazda2 se va afla in premiera si noua motorizare diesel SKYACTIV-D de 1,5l si 105 CP, cel mai silentios motor din clasa. Acesta este mai economic cu 19% si ofera cu 10% mai multa putere spre deosebire de motorizarea anterioara diesel de 1,6l. Consumul este de doar    3,4 l/100km*, iar nivelul emisiilor se situeaza la 89 g/km*. Toate motorizarile respecta standardele Euro 6.

Noua Mazda2 are una dintre cele mai confortabile tinute de drum din segment datorita suspensiilor mai usoare si mai ferme si prezinta un sistem de franare imbunatatit, pentru un plus de siguranta si sportivitate. Siguranta este un atribut forte al modelului, iar echipamentele active includ mai multe tehnologii i-ACTIVSENSE. Mazda2 este primul model din clasa echipat cu sistemul Blind Spot Monitoring (BSM) care monitorizeaza spatele si lateralele masinii pana la 45, respectiv 7 m. Totodata, sistemul poate fi folosit si la deplasarea in marsarier. In functie de nivelul de echipare ales , Mazda2 poate fi dotata cu Asistentul inteligent la franarea in oras (SCBS) care analizeaza spatiul pana la autovehiculul din fata si poate incetini automat daca soferul nu reactioneaza in cazul unei apropieri excesive de acesta, cu Sistemul de atentionare la depasirea benzii de rulare (LDWS) care avertizeaza soferul daca depaseste linia dintre benzile de mers fara sa semnalizeze acest lucru si Sistemul de control automat faza lunga (HBC) care comuta intre faza scurta si faza lunga.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2