septembrie 19, 2021

Noua schimbare a modului in care continutul din News Feed este afisat in Facebook

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

facebook-inc-news-feedCompania Facebook a anuntat o noua schimbare in ceea ce priveste modul in care se va face afisarea continutului din news feed, mutand accentul de pe continutul publicat de companii si de diferite publicatii, site-uri si bloguri spre continutul publicat de prietenii si membrii familiei fiecarui utilizator de Facebook, conform unui material publicat de New York Times, informeaza AGERPRES.

De-a lungul anilor, Facebook a curtat companiile si publicatiile mari si mici care au ajuns sa se bazeze din ce in ce mai mult pe mediile de socializare pentru a-si creste audientele. De aceasta data mesajul Facebook pentru aceste companii si publicatii este de a-si tempera asteptarile.

Facebook a anuntat recent ca urmeaza sa faca o serie de schimbari la algoritmul sau de news feed pentru a promova mai degraba postarile facute de prietenii si membrii familiei utilizatorilor si nu cele provenite de la companii.

Integral pe AGERPRES

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2