Opel revine pe piata din Rusia cu masini produse local

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Opel va reintra anul acesta pe piata din Rusia cu trei noi modele: crossover-ul Grandland X, care va fi importat din Germania, si doua modele care vor fi produse local, la fabrica grupului PSA, transmit AFP, Automotive News si Reuters, informeaza AGERPRES.

Decizia PSA, care vinde de asemenea masini sub brandurile Peugeot si Citroen, va spori concurenta cu rivala franceza Renault, care comercializeaza in Rusia brandurile Lada, Duster, Logan si Sandero.

“Rusia este o piata mare, atractiva, de importanta strategica, cu un potential imens”, a afirmat directorul general al Opel, Michael Lohscheller.

Masina de familie Zafira Life si vehiculul comercial Vivaro Transporter vor fi fabricate din trimestrul patru la fabrica PSA din Kaluga, la sud de Moscova.

In cele mai mari orase din Rusia, Opel va deschide o retea de 15 – 20 de dealeri, iar in urmatorii ani reteaua ar putea fi dublata, a informat compania.

In 2015, cand era detinut de grupul american General Motors, Opel s-a retras din Rusia, pe fondul crizei de pe piata auto provocate de deprecierea semnificativa a rublei, si a inchis fabrica din Sankt Petersburg. In 2017, grupul francez PSA a achizitionat brandurile Opel si Vauxhall de la GM.

Dupa ce a raportat castiguri record in 2018, grupul PSA a anuntat luna trecuta ca-si va reduce dependenta de Europa prin lansarea Peugeot in America de Nord, Citroen in India si Opel in Rusia.

Pentru realizarea acestui obiectiv va fi construita o noua fabrica in Namibia, pentru comercializarea masinilor in Africa de Sud, si vor fi extinse retelele de dealeri si de servicii din Liban, Tunisia, Maroc, Ucraina si Chile.

“Alaturi de lansarea brandului Opel in Ucraina anul trecut, intentionam sa triplam in regiune vanzarile brandurilor din grupul PSA pana in 2021”, a afirmat Yannick Bezard, director de operatiuni al PSA pentru Eurasia.

Conform estimarilor Association of European Businesses (AEB), in 2019 vanzarile de masini noi in Rusia ar urma sa creasca cu 3,6%, la 1,87 milioane de unitati, dupa un avans de 13% in 2018, la 1,80 milioane de vehicule.

In martie 2017, producatorul auto francez a acceptat sa achizitioneze Opel cu 2,2 miliarde de euro (2,4 miliarde de dolari), de la General Motors. Conform strategiei prezentate recent, Opel intentioneaza sa redevina profitabil pana in 2020 si sa ofere versiuni electrice ale tuturor vehiculelor sale de pasageri pana in 2024. Pana atunci, compania vrea sa ajunga la o marja de profit de 2%, urmand sa creasca la 6% pana in 2020.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2