Opel se retrage din China in ianuarie 2015

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Opel, divizie a General Motors, se va retrage de pe piata din China, o decizie pe care seful companiei a descris-o ca fiind mult intarziata, transmit AP si Reuters citate de Agerpres.

Vineri, Opel a anuntat ca livrarile in China vor inceta in ianuarie 2015. Anul trecut, cei 22 de dealeri Opel au vandut pe piata chineza 4.365 de vehicule, un numar extrem de scazut fata de cele 810.000 de modele Buick vandute de grupul american General Motors.

Directorul general al Opel, Karl — Thomas Neumann, a afirmat ca ‘ar fi costat sute de milioane de euro imbunatatirea imaginii brandului Opel si extinderea retelei de distributie’.

De asemenea, Opel intentioneaza sa investeasca 245 de milioane de euro (337 de milioane de dolari) in principala sa fabrica din Germania, Ruesselsheim. Aici vor fi produse inca doua modele, inclusiv un Buick pentru piata din SUA. Decizia face parte din strategia de reducere a costurilor, anuntata de General Motors.

Recent, grupul american a anuntat ca va retrage marca Chevrolet de pe pietele din Europa de Vest si de Est, incepand din 2016, pentru a face loc altor doua marci — Opel si Vauxhall.

Aceasta retragere va conduce la o pierdere exceptionala, cuprinsa intre 700 de milioane si un miliard de dolari, care se va intinde intre ultimul trimestru din 2013 si prima jumatate din 2014.

In Europa, GM se va concentra pe promovarea vehiculelor produse de divizia sa germana, Opel, precum si pe marca sora britanica Vauxhall, urmand, de asemenea, sa promoveze si modelele de lux Cadillac.

In schimb, GM va continua sa vanda unele modele emblematice de Chevrolet pe pietele din Rusia si in Comunitatea Statelor Independente (CSI).

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2