Pensionar japonez, retinut dup ace a sunat de 24.000 de ori la serviciul client al unei companii de telefonie

Un pensionar japonez a fost retinut dupa ce a sunat la serviciul clienti al operatorului sau de telefonie de circa 24.000 de ori in doi ani, pe motiv ca respectiva companie nu si-a respectat contractul, potrivit politiei si mass-media locale, informeaza AFP, titreaza Agerpres.

Barbatul, in varsta de 71 de ani, a fost plasat in arest saptamana trecuta, dupa ce a efectuat peste 400 de apeluri intr-o saptamana catre serviciul clienti al operatorului de telefonie KDDI, a declarat marti pentru AFP purtatorul de cuvant al politiei din Tokyo. Pensionarul “voia ca angajatii KDDI sa vina la el acasa si sa-si ceara scuze pentru incalcarea contractului. El inchidea adesea chiar dupa formarea numarului “, a precizat purtatorul de cuvant. Barbatul a fost arestat pentru “obstructionarea” unei activitati comerciale normale, potrivit acestui purtator de cuvant.

Potrivit presei locale, hartuirea telefonica a durat doi ani, timp in care barbatul a efectuat circa 24.000 de apeluri de la cabinele publice, pentru a-si exprima nemultumirea si a-si insulta interlocutorii de la celalalt capat al liniei.

Serviciile clienti la telefon sunt extrem de populare in Japonia. Multe dintre aceste numere sunt gratuite, iar timpul de asteptare este in general scurt, ceea ce poate duce la abuzuri.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1