Probleme la etaj. Directorii Primariei Baia Mare tremura. Unii raman fara functii

Conducerea Primariei Baia Mare intentioneaza sa reduca mai multe posturi de directori. Anuntul a fost facut pe site-ul institutiei. Pentru ca noua organigrama sa intre in vigoare, cu data de 1 decembrie 2018, are nevoie de avizul favorabil al Agentiei Nationale a Functionarilor Publici.

Sefii institutiei considera ca aceasta ar fi solutia pentru ca unitatea administrativ-teritoriala sa fie mai eficienta, dat fiind faptul ca organigrama este realmente supradimensionata. Daca in 2016, bugetul de salarii si cheltuielile cu personalul se ridicau la suma de 2.500.000 lei/luna, astazi a crescut la peste 6 milioane de lei, lunar. E drept ca au crescut salariile, insa la fel de bine putem zice ca a crescut si numarul de angajati.

Este de notorietate faptul ca in ultimii ani, in Primaria Baia Mare s-au facut angajari “la greu” numarul, conform surselor noastre, fiind de aproximativ 250 de persoane.

Aceleasi surse au relatat ca multe angajari ar fi fost facute pe principii “neortodoxe”. Iar organigrama s-a marit si din cauza numirilor de directori peste directori

Sursa: ”A fost Perian la Politia Locala si l-au pus pe Coste peste el, la Patrimoniu peste Cameliu Gligan a fost pus un alt director si tot asa a ajuns sa se mareasca. La Clubul Minaur, acum sunt doi directori, inainte era doar Marta. Acestea sunt doar cateva exemple. S-a “umflat” organigrama, iar salariile acestor directori nu sunt de 2.000 de lei, iar numirile nu s-au facut singure.”

Redam mai jos o parte din materialul publicat pe site-ul Primariei Baia Mare.
“(…) Potrivit schimbarilor aduse noii organigrame, urmeaza sa fie desfiintate: postul de administrator public, de director general al Directiei Generale de Actiune Civica, de director general al Directiei Generale de Dezvoltare Publica, de director general al Directiei de Administratie Publica, director al Directiei Cheltuieli si al Directiei de Venituri, de director executiv adjunct Ordine Publica si director executiv adjunct Control din cadrul Politiei Locale.

De asemenea, structurile noi vor fi comasate astfel: Directia de Comunicare, Cultura, Sport si Tineret cu Directia Relatii Publice unde va fi un singur director, respectiv un sef de serviciu. Politia Locala va deveni Serviciu Public cu un director, respectiv doi sefi de serviciu. Directia de Patrimoniu, Directia Juridica si Directia Administratie Publica Locala va deveni o singura directie cu doi sefi de serviciu in subordine. Mai mult, Directia de Asistenta Sociala are trei directori astazi, dar conform noii organigrame va fi un singur director. (…) Directia de Achizitii va deveni cel mai probabil un serviciu in cadrul noii Directii de Administratie Publica Locala care va mai cuprinde si Directia Juridica si Patrimoniu.(…) bugetul de salarii, cheltuielile cu personalul, in anul 2016 se ridica la suma de 2.500.000 lei, iar astazi a crescut bugetul la peste 6 milioane de lei.(…)”

Totodata se doreste ca structura de ingrijire a copilului, crese si cea de invatamant sa fie transformata intr-o directie distincta de educatie si protectie a copilului.

In finalul anuntului, se precizeaza faptul ca noua organigrama ar urma sa fie functionala pana, cel tarziu, la data de 1 decembrie a.c., in functie de avizul celor de la Agentia Nationala a Functionarilor Publici.

Ana AVRAM

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1