septembrie 17, 2021

Renault este interesat sa lanseze crossoverul Kwid in Iran

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

renaultGrupul auto francez Renault, proprietarul Dacia, considera Iranul drept o piata potentiala pentru noua sa gama de automobile ultra low cost, din care un prim model, crossoverul Kwid, a fost dezvaluit in luna mai in India, a declarat pentru Reuters directorul pentru acest program Gérard Detourbet, scrie Agerpres.

Kwid, un mic crossover cu un pret de 5.000 de euro, este in prezent produs la uzina de la Chennai, sudul Indiei. Insa noua platforma CMF-A, dezvoltata pentru Renault si Nissan, are ambitia de a vinde peste un milion de vehicule in mai multe versiuni.

‘Acest gen de automobil ar putea se potriveasca bine pietei iraniene’, a declarat Gérard Detourbet, care inainte de a pleca la Chennai a fost artizanul gamei low cost Dacia-Renault. ‘Am prezentat deja masina si iranienii sunt interesati. Insa exista un anumit decalaj intre manifestarea interesului si luarea unei decizii’, a spus Detourbet. Acesta a subliniat ca deocamdata nu a fost luata inca nicio decizie cu privire la noile modele destinate pietei iraniene si nici unde vor fi asamblate, adaugand ca va fi nevoie de cel putin o luna-doua pentru punerea la punct a planurilor.

Marii constructori auto, inclusiv Volkswagen, PSA Peugeot Citroën si Renault, isi pregatesc revenirea pe piata din Iran dupa acordul istoric de la Viena privind programul nuclear iranian in schimbul eliminarii sanctiunilor. Renault, care inainte de introducerea sanctiunilor vindea 100.000 de vehicule pe an in Iran, a continuat sa fie prezent pe aceasta piata gratie modelului Tondar, derivat din Logan, in primul semestru al acestui an pe piata iraniana fiind vandute 10.000 de astfel de automobile.

Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2