Renault pregateste un Dacia Duster “premium”

Grupul Renault va prezenta, la finele lunii august, la salonul auto de la Moscova, un SUV Dacia Duster “premium”, o versiune mai scumpa si mai rafinata, care ar putea fi lansat pe piata din Europa Occidentala in jurul anului 2020, urmand ca intre timp o versiune diferita sa fie lansata in Asia la finele lui 2019, informeaza saptamanalul francez Challenges, informeaza AGERPRES.

“Vom propune un nou SUV compact bazat pe platforma Dacia Duster, de aceeasi talie dar pozitionat diferit”, a explicat Bruno Ancelin, vice-presedinte Renault responsabil de planificare produs. Acest Duster “premium” ar urma sa fie mai rafinat si putin mai scump, urmand a fi dezvaluit la salonul auto de la Moscova, la finele lunii august. Noul SUV va fi pus in vanzare la inceputul lui 2019 in Rusia, unde va fi si produs acest model “premium”. Grupul Renault-Nissan-Mitsubishi detine mai multe uzine in Rusia iar alianta este de asemenea actionar majoritar la grupul Avtovaz ( producatorul Lada) din 2014.

O premiera pentru Dacia, ale carui modele sunt vandute sub sigla Renault in afara Europei dar si in Rusia, este ca acest Duster “premium” va fi comercializat si in China si in Coreea de Sud undeva intre finalul lui 2019 si inceputul lui 2020. Insa nu va fi vorba de exact acelasi vehicul. Chiar daca modelele asiatice vor avea exact aceiasi caroserie, ele vor fi bazate totusi pe o platforma mai moderna si mai elaborata. Bruno Ancelin sustine ca modelele asiatice nu vor fi bazate pe platforma Logan din 2004, la fel ca toate modelele Dacia, ci pe cea a viitorului Renault Clio, care va fi prezentat la salonul auto de la Paris din luna septembrie.

Daca acest vehicul va fi lansat vreodata in Europa va fi sub marca Dacia si nu inainte de 2020, a indicat un responsabil de la Renault. Ideea este sa nu concureze cu modelele SUV marca Renault precum Kadjar.

Cu un numar de aproximativ 300.000 de unitati pe an, aceasta versiune “premium” a SUV-ului Duster ar urma sa permita marcii low-cost sa isi atinga obiectivul de a vinde doua milioane de unitati pe an in 2022, cu 500.000 de unitati mai mult decat in 2017.

Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1