Reportaj de week-end: Zona Mogosa – un loc in „tara lucrului bine facut”! (FOTO)

PNL

Sfarsitul de saptamana este un prilej de a evada din orasul sufocat de praf si mizerie. In cartiere, unii baimareni continua sa-si lase gunoiul menajer, in mod sectiv, in cosurile stradale, in timp ce in zona Cuprom – Horea, locatarii minoritari ies la picnic in fata cladirii, ocupand spatiul verde printre gunoaiele aruncate pe geam.

Chiar daca toate restrictiile au fost pastrate, Lacul Mogosa atrage baimarenii in mod irezistibil. Aleile de promenada sunt tot nepavate, toalete tot nu exista, corturile nu pot fi amplasate, iar fotografiatul se face pe furis, pentru a nu fi surprins si ademonestat de administratorul vigilent. Oamenii merg acolo pentru ca iubesc natura si aerul ozonat, refuzand sa accepte ca acel peisaj a fost confiscat de un antrepenor neinspirat si fara vocatie.

Chiar daca la intrarea in statiune exista o parcare generoasa, e drept tot neamenajata, zeci de turisti prefera sa-si lase masinile pe marginea drumului, in curbele si pe segmentul de drum care uneste DJ 183C si Complexul Mogosa. Nu stim cine este administratorul strazii Statiunea Mogosa, dar apreciem decizia luata prin care se interzice stationarea autovehicolelor in zona portii de acces in perimetrul statiunii.

Amplasarea indicatoarelor este o solutie necesara, atata doar ca lucrarea s-a facut in stilul neaos romanesc… ”da-l in p……. merge si asa!”. Imaginile primite la redactie ne arata lipsa de profesionalism si stilul „fuserlist” in care au actionat mesterii. Teava suport a indicatorului nu a fost protejata, fiind deja ruginita, tabla indicatorului a fost fixata cu organe de asamblare inoxidabile, dar lasate mai lungi cu 8 centimetri.

In „tara lucrului bine facut”, pastorit de diletantism si lipsa de profesionalism… se poate si asa. Bine ca avem indicatoare si ii obligam pe turistii motorizati sa-si lase masinile in parcarea cu plata. Oare de ce nu invatam nimic de la tarile civilizate? Cat era de greu ca muncitorii care au lucrat sa fi utilizat surube potrivite sau sa fi scurtat cele montate, iar cu un litru de grund si unul de vopsea sa protejeze stalpii indicatorului?

Ca sa nu mai vorbim despre crengile adunate si inca neridicate de la recentele defrisari sau de santurile colmatate prin care apa de ploaie nu razbeste. Cu siguranta ca si acel segment de drum are un administrator, firma care are un contract si incaseaza niste bani publici, fara sa-si faca datoria. Greu, foarte greu cand nu ne pricepem si nici nu vrem sa invatam sau sa respectam ordinea!

ZiarMM

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

2 Comments

  1. Durus

    Ce pazeste Zetea? Daca tot se crede mare meserias sa bata judetul,in lung si lat si sa ia masurile necesare.Ori suntem priceputi la ceva ori nu mai suntem.

    Reply
  2. Attila

    Deci lungimea suruburilor cu care e prins indicatorul de stalp e o problema? Pe bune? Mie mi se pare ca e stilul de a cauta nod in papura. La fel cum e si fraza ce se vrea ironica (sau cum?) cu tara lucrului bine facut, de parca presedintele tarii (al carui slogan de campanie a fost acesta) ar avea vreo legatura cu situatia descrisa. In rest, si la baraj e ca peste tot, ceea ce exista e consecinta tuturor celor care au avut vreun rol in influentarea mediului: turisti, autoritati publice, investitori privati.

    Reply

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1