Romanii incep sa aleaga vacantele personalizate

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

palmierRomanii incep sa aleaga tot mai mult vacante personalizate, de tip „signature”, construite in functie de timpul, bugetul dar si in functie de ceea ce isi doresc de la concediul lor, apreciaza reprezentantii agentiilor de turism specializate.

„Desi turismul de masa este cea mai cunoscuta nisa turistica din Romania, de cativa ani am observat o crestere a apetitului romanilor pentru vacantele personalizate, construite in functie de timpul, bugetul dar si in functie de ceea ce isi doresc de la concediul lor. In aceste pachete personalizate includem experiente unice in destinatii exotice, fie sejururi fie circuite. Pentru ca este o piata relativ tanara, este dificil de facut estimari referitoare la marimea acesteia”, a precizat, pentru AGERPRES, Alexandra Parvu, marketing si customer care manager in cadrul unei agentii de turism.

Destinatiile cele mai cerute de clienti sunt Republica Dominicana, Maldive, Thailanda, SUA, Cuba si Mexic. Reprezentantii agentiei de turism Eturia apreciaza ca destinatiile exotice, cu resorturi de lux si posibilitate de plaja sunt cele mai cumparate de romanii care isi doresc vacante personalizate.

Pentru o astfel de vacanta, valoarea medie a unui pachet turistic personalizat este de 1700 euro/persoana, pentru sejururi la plaja. In schimb, romanii care aleg circuitele tip „signature” platesc, in medie, 3.000 euro/persoana. Turul Africii este, in schimb, cel mai scump pachet vandut — 18.000 euro/persoana.

In topul celor mai bine vandute destinatii, Republica Dominicana, Cuba, Maldive, Indonezia, Mauritius si Jamaica se afla pe locurile fruntase.

Cei care aleg pentru pachetele personalizate pentru a-si petrece luna de miere in destinatii exotice platesc incepand cu 1.400 euro/persoana in Indonezia, 4.190 euro/persoana in Argentina sau 8.310 euro/persoana pentru un circuit in Tanzania si Zanzibar

agerpres

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2