Scaderea TVA la alimente a dus la o crestere cu 17% a numarului produselor vandute

home camp 0
home camp 0
home camp 0
home camp 0
home camp 0
home camp 0
home camp 0

alimenteReducerea TVA la alimente la 9% a dus la o crestere cu 17% a numarului produselor vandute in primele doua saptamani din iunie, conform unui studiu al unei companii globale de management al performantei, remis, joi, AGERPRES.

Preturile au scazut, in medie cu 11% in categoriile monitorizate de Nielsen Romania, retailerii impreuna cu producatorii mentinandu-si promisiunea facuta consumatorilor.

Rezultatele nu au intarziat sa apara, cele mai dinamice categorii de produse fiind cele care au redus pretul cel mai mult. Pentru cafea, de exemplu, o reducere de pret in medie cu 15% a produselor a dus la o crestere a volumelor cu aproximativ 25% fata de aceeasi perioada a anului 2014 (1-14 iunie). Alte categorii foarte dinamice au fost, conform studiului, carnea, branza, bauturile non-alcoolice si snacksurile.

“Estimam ca vom avea parte de multe schimbari in piata. Vor trece consumatorii catre produse premium, vor consuma mai multa cafea, carne si branza sau este doar un efect imediat al reducerii preturilor? Cat vor ramane preturile la acest nivel si ce se va intampla cand acestea vor incepe sa se majoreze?’, se intreaba realizatorii studiului, care au creat si un nou instrument de monitorizare — Price Monitor, pentru piata de FMCG (bunuri de larg consum).

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1
Reclame home 1