Seful Grupului Renault: Patru din zece autovehicule comercializate in Romania, in 2018, au fost Dacii

Patru din zece autovehicule comercializate, in 2018, in Romania au fost marca Dacia, iar, incepand din 2004, au fost vandute 5,8 milioane de autovehicule in peste 44 de tari, a declarat vineri, la inaugurarea Centrului Renault Bucharest Connected, Thierry Bollore, director general Group Renault, informeaza AGERPRES.

“Pentru noi, Romania reprezinta in primul rand succesul Dacia, o marca puternica, ce are o identitate bine ancorata, de la primul Logan lansat in 2004 pana azi, adica cu doua generatii si cinci modele mai tarziu. In 15 ani, vanzarile au crescut de 30 de ori si din 2004, un numar de 5,8 milioane de Dacii au fost vandute in peste 44 de tari. Marca este lider aici in Romania, ca si in Bulgaria si Maroc. De asemenea, este un centru de expertiza pentru gama noastra accesibila numita la Renault Global Acces. Din uzina de la Pitesti iese o masina din zece ale Grupului Renault, o gama produsa in 11 uzine din lumea intreaga si, in total, aceste autovehicule Global Acces reprezinta o treime din vanzarile Grupului Renault. Romania mai reprezinta barbatii si femeile care se afla in spatele acestui know-how de excelenta. Un salariat din zece din Grupul Renault vine din Romania.

Grupul Renault, cu marca sa Dacia, este foarte mandru de locul pe care il ocupa astazi in inima romanilor si in economia tarii. Cu 6 miliarde de euro cifra de afaceri generata in 2018 suntem prima intreprindere din Romania, inclusiv la exporturi, deoarece reprezentam 3% din PIB si 7% din exporturile tarii. In 2018, aproape patru masini din zece vandute in Romania au fost Dacii. Este vorba despre cifre, dar si, mai important, despre simboluri. Luna trecuta, Sanctitatea Sa Papa a folosit Dusterul ca Papamobil la vizita sa in Romania”, a spus Bollore.

Seful Grupului Renault a adaugat ca, odata cu inaugurarea noului centru Renault Bucharest Connected, compania franceza cauta sa angajeze in acest an circa 600 de persoane cu noi competente.

“Renault Bucharest Connected are acest Centru de design creat pe masura care le permite echipelor sa lucreze mai aproape de clientii lor astazi. De asemenea, ne permite sa fim mai inovatori, mai atragatori si sa reducem costurile. Bucharest Connected se inscrie pe deplin in acest demers al eficientei, reunind 3.200 de persoane care inainte erau repartizate in sase situri diferite.

Acum vom putea lucra mai aproape si mai eficient. In final, este vorba despre atragerea talentelor. Anul trecut, am angajat 660 de persoane si anul acesta vom mai angaja circa 600. Cautam noi competente in sectoarele de electronica de bord sau gestionare a datelor. Bucharest Connected a fost conceput tocmai pentru noile metode de lucru, mai deschise, mai colaborative, mai informale si mai eficiente. In 20 de ani am investit in Romania 3 miliarde de euro si vom continua sa investim intr-un ritm sustinut in anii viitori. Autoritatile publice ne-au sprijinit in dezvoltarea noastra, contribuind la investitia noastra in totalitatea siturilor Grupului in Romania si, de asemenea, sprijinind vanzarea autovehiculelor noi prin Programul “Rabla””, a punctat Thierry Bollore.

Renault Bucharest Connected reuneste pentru prima oara, intr-un singur spatiu, toate entitatile Groupe Renault Romania. Noul sediu este amplasat in zona de vest a Bucurestiului si este accesibil atat din Bulevardul Preciziei, cat si din Bulevardul Iuliu Maniu, si este alcatuit din doua corpuri de cladiri.

Astfel, Cladirea A ce gazduieste Centrul de inginerie Renault Technologie Roumanie, Renault Commercial Roumanie (vanzari automobile), Renault Services Roumanie (servicii de business) si functiile suport, precum: Resurse Umane, Comunicare, IT/S, Calitate, Juridic, Financiar, Cumparari si Administrativ.

Cladirea B (aflata in spatele cladirii A) cuprinde Renault Design Center Bucharest si Atelierele de Inginerie Bucuresti (AIB).

Sediul Renault Bucharest Connected se intinde pe o suprafata de 47.000 mp, iar cladirile sunt incadrate in Clasa A si raspund celor mai inalte standarde in materie de eficienta energetica. De asemenea, Groupe Renault Romania beneficiaza de un showroom pentru vehiculele Groupe Renault, 1.000 de locuri de parcare, un amfiteatru cu capacitate de 350 de locuri destinat evenimentelor interne si externe, restaurant, cabinet medical si sala de sport.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 2
Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 1