Serviciul Rutier Maramureș: Se suspendă activitatea ce implică relația cu publicul

În contextul măsurilor dispuse prin Decretul Președintelui României nr. 195/2020, privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, prin Ordonanța Militară a Ministerului Afacerilor Interne nr. 3 din 24.03.2020, privind măsurile de prevenire a răspândirii COVID – 19 si a măsurilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus, Serviciul Rutier Maramureș aduce la cunoștință că, începând cu data de 26 martie, activitatea ce implică relația cu publicul se suspendă pe perioada starii de urgenta.

Vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:

o  petițiile, cererile de validare a permiselor de conducere ale caror perioade de suspendare au expirat, cererile pentru avizarea efectuării lucrărilor care implică închiderea şi/sau crearea  de restricţii pentru circulaţia pe drumurile publice a vehiculelor şi/sau a pietonilor si cererile privind acordarea avizului Poliţiei Rutiere pentru amenajarea accesului rutier la drumul public a obiectivelor social-economice vor fi depuse exclusiv prin mijloacele ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestuia, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail.

o cererile privind istoricul sancțiunilor la regimul circulației pe drumurile publice se vor depune exclusiv prin mijloacele ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestuia, respectiv: servicii poștale/servicii de curierat rapid/fax/e-mail, urmând ca în termen de 15 zile de la data înregistrării, documentul să fie comunicat la domiciliul sau reședința titularului permisului de conducere.

În cazul prelungirii dreptului de a conduce,  conform prevederilor art. 111 alin. 6 din OUG nr. 195/2002, republicată, cu modificările și completările ulterioare, veți proceda după cum urmează:

– pentru dosarele penale aflate pe rolul instanțelor de judecată, potrivit Hotarârii Consilului Superior al Magistraturii – Secția pentru Judecători, nr. 417/2020, pe durata stării de urgență cererile având ca obiect prelungirea dreptului de circulație nu se soluționează, fiind aplicabile dispozițiile art. 14 din Decretul Președintelui României nr. 195/2020;

– pentru dosarele care se află în supravegherea unităților de parchet, se va solicita în prealabil parchetului prelungirea dreptului de a conduce, iar ulterior, în măsura soluționării favorabile, titularul permisului de conducere va adresa o cerere de efectuare a mențiunilor corespunzătoare în bazele de date prin orice mijloace ce asigură transmiterea textului și confirmarea primirii acestuia, respectiv: servicii poștale/servicii  de curierat rapid/fax/e-mail.

În situația depunerii de plângeri contravenționale, veți transmite dovada înregistrării acestora prin  mijloacele mai sus mentionate.

Toate cererile transmise vor fi însoțite obligatoriu de o copie a documentului de identitate.

Activitatea de verificare a cunoașterii regulilor de circulație este suspendată pe perioada starii de urgenta.

Stadiul procesarii petitiilor/cererilor dumneavoastră poate fi verificat telefonic la numarul de telefon 0262/211107, în zilele de luni-joi in intervalul orar  09:00-15:00, iar vineri în intervalul orar 09:00-13:00.

Vă adresăm rugămintea de a conștientiza importanța măsurilor adoptate în contextul situației epidemiologice din România, pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și vă asigurăm de întreaga noastră disponibilitate în soluționarea cererilor dumneavoastră.

Date de contact:
Serviciul Rutier Maramures, Baia Mare, str. Tineretului, nr. 10, jud. Maramures, cod postal 430161;
e-mail: [email protected];

fax. 0262/215.200.

Vă mulțumim pentru înțelegere!

ZiarMM

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu