SEZON ESTIVAL – Trenuri spre mare din Baia Mare și Sighet

Începând cu data de 11/12 iunie 2021, CFR va lansa programul estival de transport “Trenurile Soarelui”, care vor circula până la data de 5/6 septembrie. Turiștii vor avea la dispoziție un număr de 40 de trenuri care vor asigura zilnic legături directe din toată țara cu staţiunile de la Marea Neagră și cu Delta Dunării. Trenul Soarelui va pleca și din Baia Mare, dar și din Sighetu Marmației.

Programul complet din 25/26 iunie înseamnă 38 trenuri directe (19 dus/19 întors) și ramurile aferente care pornesc din principalele orașe, vor avea ca destinație /plecare litoralul românesc, din care 18 trenuri (9 dus/9 întors) au ca destinație/plecare Mangalia, 32 de trenuri (16 dus/16 întors) vor asigura legătura capitalei cu litoralul și retur (12 perechi din București Nord, 3 perechi din București Băneasa, 1 pereche din București Obor).

Din Baia Mare avem trenul IR1944, plecare din stație la ora 15.01, tren care va circula în perioada 25/26 iunie -04/05.09.2021. Urmează apoi trenul IR 1942 Baia Mare, cu plecare din stație programată pentru ora 17.50, perioada 11-12 iunie, respectiv 24 și 25 iunie 2021. Urmează apoi trenul RE 4113/IR1942 Sighetu Marmației, plecarea din stație fiind programată pentru ora 16.00, care va circula până în 26 iunie. CFR precizează că trenurile de lung parcurs au în compunere vagoane de dormit și cușetă, iar vagoane restaurant sau vagoane prevăzute cu bar se află în compunerea trenurilor IR 1944/ IR 1948 şi IR 1945/ IR 1949 Satu Mare  – Mangalia şi retur.

Referitor la prețuri, tariful pentru o călătorie cu loc rezervat pe ruta București Nord – Constanța este de 59,6 lei la tren IR, clasa a 2-a și de 30,3 lei la tren Regio, clasa a 2-a. CFR subliniază că dacă se achiziționează un bilet dus-întors pasagerul beneficiază de 10% reducere. În plus, pentru cumpărarea biletelor în avans reducerea este de până la 10% din tariful de transport. Elevii beneficiază de gratuitate, iar studenții de 50% reducere la călătoria în vagoanele clasa a 2-a.

Dragoș HOJDA

Distribuie articolul
Adaugă un comentariu