Skoda se extinde in India printr-o investitie de un miliard de euro

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Grupul ceh Skoda intentioneaza sa produca pe piata indiana un SUV de marime medie, ca parte a proiectului “India 2.0”, in valoare de un miliard de euro (1,16 miliarde de dolari) a firmei mama Volkswagen, menit sa revitalizeze vanzarile pe una din pietele auto cu cel mai rapid ritm de crestere, transmit DPA si Reuters, informeaza AGERPRES.

Expansiunea Skoda vine pe fondul masurilor de descentralizare adoptate de VW, menite sa sporeasca pe plan global descentralizarea si responsabilitatea brandurilor sale.

In 2017, vanzarile Skoda pe piata indiana au urcat cu 30%, datorita cererii solide pentru modelele Skoda Rapid si Kodiaq.
In schimb, VW este in urma rivalelor Ford si Toyota in India.

“Datele privind vanzarile din acest an arata interesul deosebit al clientilor fata de modelele noastre. Dar este adevarat ca grupul Volkswagen nu e reusit in ultimii ani sa-si indeplineasca obiectivele privind vanzarile in India”, a afirmat directorul general al Skoda, Bernhard Maier. Acesta a adaugat ca Volkswagen intentioneaza sa extinda unitatile de productie din Aurangabad si Pune, sa infiinteze un nou centru de inginerie si design, pentru a-si majora pana in 2025 cota de piata la 5%. In urma acestor investitii numarul angajatilor pe piata indiana va creste cu 4-5.000.

Skoda va folosi platforma MQB A0 detinuta de Volkswagen pentru productia sa de vehicule in India, dupa ce negocierile de anul trecut cu producatorul auto indian Tata Motors au esuat.

Pana in 2020, India ar urma sa devina a treia cea mai mare piata auto din lume, dupa China si SUA.A

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2