Skoda va produce unele SUV-uri in Germania, pentru a face fata cererii

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Skoda, divizia ceha a grupului Volkswagen, va produce unele SUV-uri si in Germania, pentru a face fata cererii in crestere, transmite Reuters, informeaza AGERPRES.

Cunoscuta pentru automobilele sale cu preturi mici, marca Skoda a intrat anul trecut pe segmentul automobilelor de teren (SUV) prin noile sale modele Kodiaq si Karoq, iar pana in 2020 vrea sa lanseze alte 19 modele. Dar incercarile de a creste productia la principala uzina Skoda de la Mlada Boleslav, Cehia, unde sunt produse peste o jumatate de milion de automobile anual, sunt in impas pentru ca sindicatele se opun extinderii pana sambata a programului saptamanal de lucru, au declarat pentru Reuters surse din interiorul grupului Volkswagen.

Luni, Skoda a confirmat ca cel mai recent SUV – Karoq – va fi produs si la fabrica Volkswagen din orasul german Osnabrueck, de la sfarsitul acestui an si in 2019, pentru a face fata cererii ridicate.

Fabrica VW din Osnabrueck, unde sunt produse si SUV-urile Porsche Cayenne, va vopsi si va asambla Skoda Karoq, dar procesul va fi temporar, cea mai mare parte a productiei Karoq urmand sa ramana in Cehia, a precizat Skoda.

Gratie cererii crescute din Europa si China, vanzarile Skoda au crescut cu aproape o treime in ultimii cinci ani, pana la o cifra record de 1,2 milioane de autovehicule in 2017. In ultimii ani, productia de automobile Skoda a fost extinsa pe piete precum China, India si Rusia.

Potrivit surselor citate de Reuters, in cazul in care capacitatile de productie vor fi mentinute la nivelul actual, Skoda ar putea sa rateze sansa de a vinde aproximativ 360.000 de automobile pana in 2020. Sursele au adaugat ca Volkswagen si Skoda spera sa gaseasca o solutie la aceasta problema pana la vara, ceea ce ar ajuta marca sa isi atinga obiectivul de a-si extinde vanzarile externe de la aproximativ 100 de tari in prezent pana la 120 de tari in 2025. Printre optiunile analizate, se numara identificarea unor facilitati de productie din interiorul grupului Volkswagen care, in prezent, sunt sub-utilizate, dar si investitii pentru construirea unei noi uzine Skoda in afara Cehiei, unde ar putea fi produse si alte marci de automobile din portofoliul VW.

Avand in vedere consecintele scandalului Dieselgate, cel mai probabil Volkswagen va incerca sa profite de orice capacitati de productie care nu sunt utilizate la maxim inainte de a construi o noua uzina.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2