Sondaj: Romanii care traiesc la oras au buget mediu de 300 de lei pentru cadourile de Mos Nicolae

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

cadou craciunRomanii care traiesc in mediul urban au un buget mediu de 300 de lei pentru cadourile de Mos Nicolae, se arata in cel mai recent studiu de piata realizat de Mednet Marketing Research Center, transmis AGERPRES.

Intentia de a-i „rasfata” pe cei dragi cu cadouri, chiar daca sunt de valoare mai mica, este mai ridicata in orasele mici (93,2%), comparativ cu orasele mari (peste 100.000 locuitori) unde numai 87,7% dintre acestia se vor „alia” cu Mos Nicolae.

Cu toate acestea, chiar si in cazul oraselor mari, care au peste 100.000 locuitori, se inregistreaza o evolutie pozitiva, comparativ cu anul trecut, a numarului celor care ofera cadouri.

In acest context, daca in 2014 mai putin de 80% dintre locuitorii oraselor mari isi exprimau intentia de a cumpara cadouri de Mos Nicolae, in 2015 febra cumparaturilor a atins mult mai multi, numarul acestora crescand cu aproape 10 procente, releva studiul.

In ceea ce priveste cadourile oferite de Mos Nicolae, acestea vor fi multe si diversificate, insa vedete vor fi dulciurile, peste 70% dintre oraseni declarand ca intentioneaza sa le cumpere pentru a le oferi celor dragi.

In topul preferintelor de cumparaturi raman jucariile, dar si articolele de imbracaminte/incaltaminte, cosmeticele/parfumurile si fructele.

Potrivit studiului, peste 12% dintre oraseni intentioneaza sa ofere cadou de Mos Nicolae un smartphone sau o tableta.

De asemenea, pe langa alte cadouri, cei mai putin inspirati sau mai ocupati vor oferi si bani.

Potrivit aceluiasi studiu, orasenii romani vor aloca un buget mediu de 306 lei pentru cadouri. Mai mult, in orasele mari cu peste 100.000 de locuitori suma medie alocata pentru cumparaturile de Mos Nicolae isi continua trendul ascendent si ajunge la 310 lei, in usoara crestere comparativ cu cea din anul 2014 (294 lei).

Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ la nivel national urban (orase mici — sub 30.000 locuitori, orase mijlocii — 30.000 — 100.000 locuitori, orase mari — peste 100.000 locuitori) in perioada 26 noiembrie — 2 decembrie 2015. Au fost intervievate prin metoda CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) 800 de persoane cu varsta intre 18 si 65 de ani. Marja de eroare a studiului este de plus/minus 3,46%.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2