SPITAL JUDEȚEAN – Maramureșenii reclamă deseori comportamentul personalului medical

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Nu întotdeauna personalul medical care activează în cadrul celei mai mari unități sanitare cu paturi din județ are un comportament care să îi facă cinste. O recunoaște și managerul unității spitalicești, Alexandru Oros, care recunoaște că are destule reclamații pe această temă de la maramureșeni și nu numai. Și au fost aplicate și sancțiuni, atunci cand situația a impus-o.

„Îmi doresc să avem servicii medicale de cea mai înaltă clasă, de comportament politicos din partea asistenților, a medicilor, a infirmierilor sau a îngrijitorilor. Avem și reclamații legate de comportamentul personalului medical, pentru că nu există pădure fără uscături. Dacă alte spitale au probleme la capitolul dotări-aparatură medicală, dotări hoteliere, nu este cazul nostru. Avem aparatură medicală, avem condiții hoteliere și atunci mai avem această componentă care ține de latura umană a omului, empatie, politețe… În etapa vindecării inclusiv o vorbă bună spusă la momentul potrivit ajută, e adevărat. În general mă ocup personal de acest gen de chestiuni.

Lumea îmi scrie pe facebook, îmi trimit mesaje pentru că numărul de telefon e public. Mă ocup personal pentru că nu neapărat vreau să văd cine are dreptate, ci pentru a înțelege mai bine ce anume a generat reclamația în sine. Pentru că acolo intervin, pe traseul problemei și pot să fac și o selecție din asta, o selecție a personalului. Trebuie să înțelegem că nu toți oamenii, nu toți asistenții medicali de exemplu, sunt meniți să lucreze cu oamenii. Sau sunt meniți să fie în ambulator, nu toți au veleități de comunicare și atunci la înțelegere îi mut, repartizez undeva să nu relaționeze cu oamenii, toate făcute conform Codului Muncii. Au fost și cazuri cand am aplicat sancțiuni, conform codului muncii, avertiemente verbale, scrise sau chiar mai mult”, a declarat, pentru ziarmm.ro, Alexandru Oros.

Dragoș HOJDA

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

2 Comments

  1. Liliana M.

    Domnule director ( PNL ) Alexandru Oros de ce generalizati activitatea personalului medical si o comparati cu ceea din spitalul in care ati muncit pana a veni in aceasta functie nu va este rusine ,de cate ori ati fost pe sectiile spitalului sa vedeti necesitatiile si lipsurile cu care se confrunta ? nu prea mergeti stati si vedeti ce mai puteti distruge in spital, cata aparatura noua ati instrainat ,medicamente si cate altele.Locul tau este de unde ai venit sa lasam sa faca ceea ce a fost odata spitalul pe cei care au dragoste de munca nu de chefuri si dezmaturi, da sunteti o rusine si un esec al acestei institutii.

    Reply
  2. Marta F.

    Eu am fost internata la etajul 9 si.. tot personalul, incepand de la medici si pana la infirmiere, s-a comportat exemplar! Toata stima pt. munca pe care o depun, tot respectul pt. comportament.

    Reply

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2