Spitalul Judetean Baia Mare va avea Biroul Pacientului

Reclame home 1
Reclame home 1

Spitalul Judetean de Urgenta ”Dr. Constantin Opris” Baia Mare si Asociatia Prietenii Spitalului si-au propus, in acest an, demararea si implementarea a doua proiecte ambitioase si utile pentru pacienti. Unul dintre ele face referire la infiintarea si dotarea Compartimentului de Chirurgie Cardiovasculara, iar cel de-al doilea, o premiera la nivel de Maramures, va reprezenta deschiderea unui Biroul al Pacientului, care se doreste a fi functional incepand cu data de 15 februarie 2017.

Deschiderea acestui birou este un alt proiect pe care Asociatia Prietenii Spitalului ”Dr. Constantin Opris” l-a gandit alaturi de reprezentantii unitatii medicale baimarene, scopul fiind acela de imbunatatire a serviciilor medicale, iar grupul tinta este reprezentat de intreaga comunitate maramureseana.

Potrivit datelor prezentate, un asemenea Birou al Pacientului a fost implementat cu succes intr-un singur spital din Romania, respectiv in Zalau, insa modelul a fost preluat de la spitalele din statele europene. Reprezentantii Spitalului Judetean de Urgenta ”Dr. Constantin Opris” Baia Mare isi arata, in acest mod, deschiderea fata de pacienti sau apartinatori, aratand ca aparatul medical si executivul unitatii medicale isi doresc sa vina in sprijinul celor care au nevoie de informatii. La acest birou se va afla un reprezentat al Asociatiei Prietenii Spitalului, tot Asociatia fiind cea care va suporta costurile privind salariul viitorului mediator.

Romana Furtuna, presedintele Asociatiei Prietenii Spitalului ”Dr. Constantin Opris” a precizat, in cadrul conferintei de presa convocata la Spitalul Judetean de Urgenta Baia Mare, ca, prin infiintarea acestui birou, se va dezvolta o relatie corecta cu pacientii si apartinatorii care au nevoie de informatii.

Mediatorul va cunoaste legislatia pentru a putea raspunde intrebarilor ce ii vor fi adresate, dar va prezenta pacientilor si drepturile si obligatiile pe care le au. Asociatia se doreste a fi un mediator intre pacienti si cadrele medicale, iar reprezentantul de la Biroul Pacientului se va ocupa de medierea si rezolvarea problemelor prezentate. Reprezentantii unitatii medicale au aratat ca, prin infiintarea unui astfel de birou, pacientii pot sa isi prezinte nemultumirile sau, de ce nu, aprecierile fata de modul in care au fost tratati si indrumati in intervalul de timp petrecut in spital.

Biroul de presa al Spitalului Judetean de Urgenta ”Dr. Constantin Opris” Baia Mare

Print Friendly, PDF & Email
Reordonat – Reclame home 2

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole
Reclame sfarsit articole