septembrie 19, 2021

Studiu: Calitatea produselor cumparate depaseste ca importanta pretul lor

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

Family with child shopping fruitsCalitatea produselor sau a serviciilor cumparate depaseste ca importanta pretul acestora in decizia de cumparare a romanilor, arata rezultatele unui studiu care a vizat satisfactia clientilor consumatori de servicii si produse in Romania, transmite Agerpres.

Conform studiului ‘Campionii in relatiile cu clientii in Romania’, realizat de The KPI Institute in perioada 27 aprilie — 8 mai 2015, romanii au clasat impactul furnizorilor asupra mediului inconjurator pe unul dintre ultimele locuri in ierarhia elementelor care conteaza in alegerea lor.

Nationalitatea furnizorului este ultimul element pe care consumatorii romani il iau in calcul atunci cand fac o achizitie.

Cand vine vorba despre evaluarea asistentei primite, pentru romani este extrem de important ca organizatiile cu care interactioneza sa isi respecte promisiunile. De asemenea, serviciile personalizate nu sunt considerate a influenta semnificativ satisfactia fata de interactiunea cu respectivul furnizor.

Dincolo de aceste aspecte generale, in cadrul studiului, aflat la prima editie, s-au identificat 26 de categorii in care serviciul cu clientii joaca un rol cheie, iar 353 de organizatii au fost nominalizate in cadrul acestor categorii. S-au studiat 800 de variabile, iar esantionul validat a fost de 1.081 persoane.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2