Studiu: Peste 50% dintre romani ar renunta la cadouri pentru a face un bine persoanelor nevoiase

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2

Doua treimi dintre romani declara ca prefera sa sustina o cauza aleasa de sarbatorit in loc sa cumpere un cadou, potrivit unui studiu transmis vineri AGERPRES.

Chestionarul este cuprins in cadrul sondajului “Cum doneaza romanii?” realizat de Questia Group pentru World Vision in luna ianuarie a acestui an.

Intrebati daca ar alege sa isi doneze ziua de nastere chiar ei, peste jumatate au declarat ca ar renunta la cadouri pentru a face un bine persoanelor nevoiase, iar 89% dintre respondenti au mentionat ca ar lua in considerare in viitor sa doneze pentru o cauza aleasa de sarbatorit, arata sursa citata.

Fundatia World Vision Romania pune la dispozitia celor care prefera o astfel de metoda de a face donatii platforma Serbeaza si Doneaza, www.serbeazasidoneaza.ro, prin care se pot “dona” zilele de nastere cu scopul de ajuta copiii defavorizati din zonele rurale. Serbeaza si Doneaza este o platforma interactiva de socializare, care ofera utilizatorului posibilitatea de a oferi sau primi cadou de ziua sa de nastere o donatie. Persoanele care doresc sa faca acest lucru, trebuie sa isi inregistreze ziua de nastere pe site-ul www.serbeazasidoneaza.ro si sa isi invite prietenii prin intermediul Facebook sau e-mail sa doneze pentru cauza aleasa.

Astfel, utilizatorii platformei Serbeaza si Doneaza pot alege sa doneze produse de baza pentru siguranta sau alimentatia copiilor, cu o valoare cuprinsa intre 50 si 210 lei, precum jucarii, rechizite, produse de igiena, pilote, pachete de alimente sau haine de iarna. La finalul campaniei, sarbatoritii vor primi un raport cu lista prietenilor care au donat pentru ziua lor, suma stransa, respectiv numarul de pachete donate, precum si un raport cu poze si marturii de la copii, precizeaza World Vision Romania.

Studiul realizat de Questia Group pentru World Vision arata ca peste 85% dintre romani fac cel putin o donatie anual, iar metodele preferate sunt donatiile directe in bani, 72%, si donatiile directe in produse, 19%.

Studiul a fost efectuat de catre Questia Group in luna ianuarie a acestui an pe un esantion de 700 de persoane, atat femei cat si barbati, cu varste cuprinse intre 18-64 de ani. Questia Group are o experienta in domeniul sondajelor de peste 3 ani.

World Vision Romania face parte din parteneriatul World Vision International prezent in aproape 100 de tari din intreaga lume. World Vision Romania este o fundatie crestina care desfasoara programe de interventie umanitara de urgenta, dezvoltare si advocacy, punand in centrul activitatii sale bunastarea copilului. Fundatia se concentreaza asupra muncii cu copiii, familiile si comunitatile, in scopul depasirii saraciei si nedreptatii.

Reclame home 1
Data curenta: ’21/07/2019’

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *