SUA: Adolescentii prefera sa comunice prin SMS decat sa se vada

Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1
Reclame home 1

SMS-urile sunt mijlocul de comunicare preferat al adolescentilor din SUA, mai apreciat decat intalnirile in persoana, conform unui studiu publicat luni de organizatia independenta Common Sense Media, transmite AFP, informeaza AGERPRES.

Circa 35% dintre tinerii de 13-17 ani intervievati in cadrul acestui studiu au spus ca prefera SMS-urile, in timp ce numai 32% s-au exprimat pentru intalnirile fata in fata.

La precedentul sondaj realizat de Common Sense, in 2012, intalnirea in persoana era pe primul loc detasat (49%), in fata mesajelor (33%).

Prin intermediul SMS-urilor, retelelor de socializare (16%), conversatiilor video (10%) sau conversatiilor telefonice (5%), peste doua treimi dintre adolescentii americani aleg, atunci cand pot, comunicarea la distanta, in contextul in care aceste instrumente nu reprezentau decat jumatate din optiunile lor in urma cu sase ani.

Intre persoanele de 13-17 ani intervievate, mai mult de jumatate (51%) au spus ca trimit SMS-uri cel putin o data pe ora, iar 21% – „aproape incontinuu”.

In privinta retelelor de socializare, ele fac parte din viata a 81% dintre cei chestionati si sunt „extrem de importante” sau „foarte importante” pentru 32% dintre adolescenti.

Aproximativ 70% dintre adolescentii intervievati spun ca intra „mai mult de o data” pe zi pe retelele de socializare, in timp ce in 2012 procentul era de 34%.

Deloc surprinzator, cea mai utilizata platforma de catre acest segment de varsta este Snapchat (63%), devansand Instagram (61%) si Facebook (43%).

Procentul celor de 13-17 de ani care detin propriul smartphone a trecut de la 41% la 89% intre 2012 si 2018.

Studiul a fost realizat online pe un esantion de 1.141 de tineri cu varste cuprinse intre 13 si 17 ani, intre 22 martie si 10 aprilie.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2