Tarife in crestere pe litoralul romanesc in sezonul 2019, datorita voucherelor de vacanta

Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general

Voucherele de vacanta au influentat in mod semnificativ piata turismului romanesc, astfel ca vacantele din Romania au devenit din ce in ce mai scumpe, iar locurile de cazare disponibile tot mai putine, potrivit rezultatelor “Barometrului privind vacantele din 2019”.

Potrivit Agerpres, romanii ar vrea sa mearga mai des pe Litoral, insa gasesc din ce in ce mai greu locuri de cazare. Creşterea semnificativa a cererii de servicii hoteliere, stimulata de voucherele de vacanta, a facut ca multe hoteluri sa fie rezervate pentru sezonul estival inca de pe acum, iar tarifele la cazare sa creasca exponential, precizeaza realizatorii studiului.

Principalii clienti ai Litoralului romanesc au devenit in primul rand bugetarii, care prin intermediul voucherelor primesc posibilitatea de a-şi petrece vacanta de vara la mare, noteaza autorii. In acest context, multi dintre clientii Litoralului din anii trecuti, cei care nu primesc vouchere de vacanta, s-au reorientat catre turismul extern, acolo unde ofertele agentiilor de turism au, in multe dintre situatii, un raport calitate/pret chiar mai bun decat ce ofera statiunile de la Marea Neagra, potrivit rezultatelor Barometrului.

Barometrul a fost realizat de Frames & Train Your Brain, in perioada 2-9 aprilie 2019, in randul a 350 de persoane.

“Voucherele de vacanta au indus efecte economice semnificative in piata turismului. Preturile au crescut, locurile de cazare au devenit insuficiente, iar o parte semnificativa din publicul potent financiar, care mergea pe Litoral in anii trecuti şi cheltuia la restaurante, la terase, in cluburi, a migrat catre alte destinatii. ‘Democratizarea’ turismului romanesc a adus, astfel, beneficii importante pentru hotelieri, dar mai putine pentru restul structurilor economice de pe litoral. Locul restaurantelor şi al teraselor cu programe artistice, al teatrelor de vara şi altor asemenea facilitati turistice a fost luat de supermarketuri, chioşcuri şi magazine cu produse ieftine, de micul retail”, a comentat managerul Frames, Adrian Negrescu.

Intrebati cum percep oferta turistica de pe Litoral, 53% din respondentii Barometrului s-au declarat multumiti, evidentiind investitiile facute in ultimii ani in renovarea hotelurilor şi creşterea calitatii serviciilor, in timp ce 28% s-au declarat nemultumiti, relateaza Agerpres.

Aglomeratia din trafic ramane una dintre principalele probleme de pe litoral, blocajele rutiere de pe DN Constanta-Mangalia şi lipsa locurilor de parcare fiind in prim-planul nemultumirilor respondentilor. Alte probleme invocate de respondenti au fost degradarea spatiilor verzi, lipsa de curatenie generala, inclusiv pe plaja, preturile mari şi serviciile de o calitate indoielnica in multe cazuri.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *