Teleman: Poşta Română este un brand naţional a cărui imagine nu a fost cea mai bună în ultimii 20 de ani

Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general
Reclame home general

Poşta Română este un brand naţional a cărui imagine nu a fost cea mai bună în ultimii 20 de ani probabil din lipsa unor reforme, a declarat, joi, Ciprian Teleman, ministrul Cercetării, Inovării şi Digitalizării, într-o conferinţă de presă, informează AGERPRES.

“Reformele acestea au început în Poşta Română cu o echipă de management foarte competentă şi care în câţiva ani va face ca acest brand să strălucească, axându-se pe cea mai importantă resursă pe care o are orice companie, şi anume oamenii, punând oamenii în valoare pentru că ei vor pune brandul şi instituţia în valoare. Eu am mare încredere şi Poşta Română va beneficia de tot sprijinul meu în calitate de ministru al cercetării Inovării şi Digitalizării”, a precizat Teleman.

La rândul său, directorul general al Poştei Române, Horia Grigorescu, a precizat că a descoperit în Poşta Româna foarte mulţi oameni competenţi care însă nu erau puşi în valoare, iar pentru a putea “să dezvoltăm cu adevărat proiecte trebuie să punem în valoare oamenii, să avem echipe cu care să construim proiecte de viitor”.

 

”Anul 2020 a fost anul în care noi ca şi companie am pus bazele importante pentru anii următori. Mă refer la faptul că Poşta Română avea această etichetă a unei companii care nu este profitabilă, care avea datorii la statul român, şi care nu face investiţii. Noi am reuşit în 2020 să achităm datorii istorice de 135 de milioane de lei pe care Poşta le avea către bugetul de stat, am folosit inclusiv mecanismele care au existat în piaţă pentru toţi competitorii din mediul privat obţinând astfel şi o anulare a obligaţiilor fiscale de 45 de milioane de lei şi am reuşit astfel să punem bazele unei companii care să fie bancabile, să iasă cu fruntea sus şi cu pieptul în faţă în zona financiară, să solicite finanţare pentru investiţii strategice, nu un credit pentru plata de datorii sau plata de salarii, ci un credit prin care să putem cu adevărat să ducem la bun sfârşit proiecte esenţiale ale Poştei Române”, a precizat Georgescu.

El a subliniat că, în aceste condiţii, în august 2020, Poşta Română a obţinut un credit de 200 de milioane de lei, bani care vor merge “foarte clar pe investiţii”, respectiv în zona automatizării, informatizării şi digitalizării activităţii companiei.

Poşta Română a obţinut o cifră de afaceri de 1,37 miliarde de lei în 2020, iar în 2021 conducerea companiei estimează că va depăşi bariera de 1,4 miliarde de lei. În 2020, Poşta a obţinut un venit brut de 34 milioane de lei, iar către statul român a plătit 500 de milioane de lei taxe şi impozite.

Poşta Română este o companie naţională înfiinţată conform Legii 31/1990 şi nu o instituţie publică. Ea funcţionează pe gestiune economică, ceea ce înseamnă că îşi formează singură veniturile din contracte comerciale şi, prin urmare, se autofinanţează. Poşta Română este deţinută de statul român, în proporţie de 93,52%, şi de Fondul Proprietatea, în proporţie de 6,48%.

Compania deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, fiind cel mai mare angajator – peste 24.000 de angajaţi, cu 5.500 de oficii poştale/ghişee/agenţii poştale, iar peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile sale şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 3
Reclame home 3

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *