Toyota si Volkswagen, liderii vanzarilor pe plan mondial in primul semestru din 2014

home camp2
home camp2
home camp2

Toyota a ramas si in primul semestru din 2014 lider al vanzarilor pe plan mondial, urmata de Volkswagen (VW), care a reusit sa urce pe locul doi, depasind General Motors (GM), afectat de rechemarile masive la service, transmit AP si Bloomberg citate de Agerpres.

In perioada ianuarie-iunie 2014, vanzarile producatorului auto nipon, care includ si diviziile Hino Motors si Daihatsu Motor, au urcat la 5,097 milioane de vehicule, in crestere cu aproape 4% fata de primul semestru din 2014, pe fondul majorarii livrarilor in Asia, SUA si Europa.

Toyota a raportat o crestere a vanzarilor de 12% in China, de 5% in America de Nord si de 8% in Europa.

Grupul auto german Volkswagen a vandut in primul semestru din acest an 4,97 milioane de vehicule, depasind producatorul auto american General Motors, ca a livrat 4,92 milioane de unitati. Vanzarile VW inregistreaza un ritm mai rapid de crestere decat cele al GM, afectata de rechemarile la service, care vor costa compania americana 1,2 miliarde de dolari.

Toyota a reusit ca in 2013 sa-si pastreze, pentru al doilea an la rand, titlul de cel mai mare producator auto din lume devansandu-si rivalii General Motors si Volkswagen AG dupa ce a vandut 9,98 milioane de vehicule. Livrarile General Motors au ajuns anul trecut la 9,71 milioane de vehicule, in timp ce Volkswagen, impreuna cu diviziile MAN si Scania, au vandut 9,73 milioane de unitati.

In 2014 Toyota intentioneaza sa vanda 10,32 milioane vehicule la nivel global, devenind prima companie auto care va reusi sa vanda 10 milioane de vehicule intr-un singur an.

Print Friendly, PDF & Email
home camp 1
home camp 1
home camp 1

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *