Twitter recunoaste ca este posibil sa fi folosit datele utilizatorilor sai pentru anunturi publicitare, fara permisiune

PNL

Twitter a anuntat marti ca a ”esuat” in fata utilizatorilor atunci cand a distribuit datele lor ”partenerilor de publicitate”, fara consimtamantul prealabil, relateaza miercuri DPA, informeaza AGERPRES.

Reteaua de socializare a declarat ca a identificat situatii in care ”optiunile de setari (ale utilizatorilor) nu au functionat corespunzator”.

Compania a indicat ca este posibil sa fi distribuit partenerilor de publicitate date ale utilizatorilor care au folosit aplicatia mobila din mai 2018, inclusiv codul de tara si acceptul pentru anunturi, ”chiar daca nu ne-ati oferit permisiunea pentru a face acest lucru”.

Twitter a declarat de asemenea ca, din septembrie 2018, este posibil sa fi afisat utilizatorilor ”anunturi bazate pe constatarile pe care le-am facut cu privire la dispozitivele pe care le utilizati, chiar daca nu ne-ati dat permisiunea”.

Compania cu sediul in San Francisco a anuntat ca aceste probleme au fost rezolvate luni si a adaugat ca o ancheta este in curs de desfasura ”pentru a stabili cine ar fi putut fi afectat”.

”Ati avut incredere in noi sa va ascultam alegerile, iar noi am esuat. Ne pare rau pentru ca acest lucru s-a intamplat si facem demersuri pentru a ne asigura ca nu repetam o astfel de greseala”, a precizat compania.

Twitter a fost una dintre companiile care, in mai 2018, si-a actualizat termenii serviciilor pentru a respecta noile norme ale Uniunii Europene care reglementeaza datele si confidentialitatea, cunoscute sub numele de Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR).

Print Friendly, PDF & Email
Reclame home 1

Related posts

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2
Reclame home 2